Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden, Center for HR
Kontrakt om anskaffelse af system til arbejdstidstilrettelæggelse og personalestyring som en Service
Region Hovedstaden, Center for HR
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kildegårdsvej 28, opgang 10 B
Hellerup
2900
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Böwadt
Telefon: +45 51617987
E-mail: mab@ramboll.com
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/278774
Del II: Genstand
Kontrakt om anskaffelse af system til arbejdstidstilrettelæggelse og personalestyring som en Service
Udbuddet omfatter anskaffelse af et system til arbejdstidstilrettelæggelse og personalestyring som en Service.
Hos leverandøren
Udbuddet omfatter anskaffelse, drift og vedligeholdelse af et standardsystem til arbejdstidstilrettelæggelse og personalestyring som en Service.
Systemet skal fremstå som én sammenhængende løsning og skal i sin helhed såvel som i de enkelte dele og funktioner være:
— Nemt at anvende,
— Effektivt,
— Brugervenligt,
— Fleksibelt,
— Velfungerende både centralt og decentralt.
Følgende opgaveområder og processer skal understøttes af systemet:
— Arbejdstidstilrettelæggelse,
— Vikarservice,
— Beslutningsstøtte og personalestyring,
— Generel administration af medarbejdere.
Det forventes, at ibrugtagningsprøven er gennemført inden den 1.5.2019, at Systemet er klar til planlægning forud for fuld ibrugtagning pr. 1.11.2019, og at ibrugtagningsdagen for Systemet er den 1.1.2020.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, og Region Hovedstaden forbeholder sig ret til at tildele kontrakten på grundlag af det indledende tilbud.
I overensstemmelse med Udbudsloven vil Region Hovedstaden indlede en forhandling med de udvalgte tilbudsgivere, hvis formål er at indkredse og fastslå, hvorledes Region Hovedstadens behov bedst kan opfyldes.
Under forhandlingerne vil Region Hovedstaden sikre, at alle tilbudsgivere behandles ens. Der udøves ikke forskelsbehandling ved at give oplysninger, som kan stille nogle tilbudsgivere bedre end andre.
Det er ikke givet på forhånd, at Region Hovedstaden vil diskutere de samme elementer med alle tilbudsgiverne, og Region Hovedstaden forbeholder sig således - under overholdelse af ligebehandlingsprincippet - ret til også at føre forhandling om de elementer i hvert af de konkret afgivne tilbud, der set i forhold til Region Hovedstaden er relevante.
Forud for afholdelse af forhandlingsmødet vil hver tilbudsgiver få tilsendt en agenda og en angivelse af de hovedemner, som Region Hovedstaden ønsker at diskutere.
Det er en betingelse for tilbudsgiverens videre deltagelse i udbuddet med forhandling, herunder ret til afgivelse af endeligt tilbud, at tilbudsgiveren rettidigt har afgivet indledende tilbud og eventuelle reviderede forhandlingstilbud i forhandlingsfasen.
Region Hovedstaden forbeholder sig ret til i forhandlingsfasen at anmode tilbudsgiverne om deltagelse i yderligere forhandlingsmøder. Der vil ikke ske en begrænsning i antallet af tilbud, der skal forhandles.
Deltagerne vil ikke modtage vederlag for forhandlingerne.
Udbuddet vedrører en offentlig kontrakt. Kontrakten indeholder dog rammeaftalelignende elementer, idet det er muligt at tilkøbe nærmere angivne af hoc ydelser til de fastsatte timepriser for ad hoc bistand.
Der er følgende optioner, der skal afgives tilbud på:
1) Option på tilgængeliggørelse af eksisterende data;
2) Option på etablering,drift og vedligeholdelse af samt adgang til uddannelsesmiljø;
3) Option på regnskabsafslutning og læseadgang til historiske data.
I henhold til Udbudslovens § 49, stk. 2 om opdeling i delkontrakter (opdel-eller-forklar-princippet) er det ordregivers vurdering, at anskaffelsen ikke hensigtsmæssigt kan opdeles.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om anskaffelse af et system til arbejdstidstilrettelæggelse som en Service
10425379
Dusager 25
Aarhus N
8200
Danmark
Telefon: +45 72207700
E-mail: kontakt@sd.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse: www.silkeborgdata.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
En virksomheds klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk