Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=218552&B=DK_UDBUD
Udbyder
Fiskeristyrelsen
Vindere
Dette udbud er et begrænset EU-udbud på Drift, Udvikling, Vedligeholdelse og Support af FISK systemerne
(15.01.2019)
Visma Consulting A/S
Nørgaardsvej 32
2800 Kgs. Lyngby
Dette udbud er et begrænset EU-udbud på Drift, Udvikling, Vedligeholdelse og Support af FISK systemerne
Fiskeristyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
39097176
NYROPSGADE 30
København V
1780
Danmark
Kontaktperson: Per Jørgensen
Telefon: +45 72185600
E-mail: perjor@fiskeristyrelsen.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fiskeristyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/359145
Del II: Genstand
Dette udbud er et begrænset EU-udbud på Drift, Udvikling, Vedligeholdelse og Support af FISK systemerne.
Aftale vedr. Drift, Udvikling, Vedligeholdelse og Support af FISK systemerne. Fiskerisystemerne er et delvist SOA-kompleks som består af 2 dele, en ny og en gammel. De ældre udfases gradvist efterhånden som de forretningsmæssigt giver mening for Fiskeristyrelsen. Det er ikke forventningen, at udfasningen vil blive tilendebragt i kontraktperioden.
Aftale vedr. Drift, Udvikling, Vedligeholdelse og Support af FISK systemerne. Fiskerisystemerne er et delvist SOA-kompleks som består af 2 dele, en ny og en gammel. De ældre udfases gradvist efterhånden som de forretningsmæssigt giver mening for Fiskeristyrelsen. Det er ikke forventningen, at udfasningen vil blive tilendebragt i kontraktperioden.
Der skal fremlægges mindst 3 og højest 5 tilsvarende referencer inden for de seneste 3 år regnet fra datoen for offentliggørelsen af udbudsbekendtgørelsen. Dog undtaget anden tilstrækkelig dokumentation jf. udbudslovens § 154 stk. 2, tilstrækkeligheden vil dog være op til Ordregiver at vurdere.
For at en reference kan forstås som tilsvarende, er det et krav, at referencen vedrører drift, support, vedligehold eller udvikling af systemer, og demonstrere at leverandøren kan foretage versionsopgraderinger og løfte opgaver inden for flere teknologier på teknologilisten jf. Bilag 2 med underbilag.
Der kan højst fremlægges 5 referencer. Såfremt ansøger vedlægger mere end 5 referencer, vil alene de 5 nyeste blive taget i betragtning. Der kan maksimalt angives 5 leverancer (referencer), uanset om der er tale om en enkelt virksomhed, om ansøger baserer sig på en anden virksomheds formåen eller om der er tale om en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium). Baserer ansøger sig på andre enheders faglige kvalifikationer vedrørende udførelsen af konkrete dele af ydelserne, som rammeaftalen omfatter, skal de konkrete dele af ydelserne under rammeaftalen udføres af den enhed, som ansøger baserer sig på.
Hvis der er flere ansøgere, der opfylder udvælgelseskriterierne, end det angivne antal, der ønskes prækvalificeret, vil den ordregivende myndighed ved vurderingen af, hvilke ansøgere der er bedst egnede som tilbudsgivere, lægge vægt på nedenstående kriterier:
Ansøgers væsentligste tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år regnet fra datoen for offentliggørelsen af Udbudsbekendtgørelsen, idet der lægges vægt på, at leverancen har størst mulig lighed med den udbudte leverance både i omfang og indhold, herunder kompleksitet.
Det vil blandt andet sige, at den dækker de oplistede teknologier så bredt som muligt på de centrale teknologier, demonstrerer erfaring med at arbejde i flerleverandørmiljø og den økonomiske værdi af referencen jf. udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk