23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
07.03.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Danmark-Aalborg: Pc'er 2015/S 047-080864


Danmark-Aalborg: Pc'er

2015/S 047-080864

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Aalborg Universitet
Selma Lagerlöfs Vej 300
Aumento Advokatkontor
Advokat Henrik Holtse
9220 Aalborg
DANMARK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aau.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.okonomi.aau.dk/indkob/udbud/

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til:Aumento Advokatkontor
Ny Østergade 3
Aumento Advokatkontor
Advokat Henrik Holtse
1101 København
DANMARK

I.2)

Type ordregivende myndighed

Offentligt organ

I.3)

Hovedaktivitet

Uddannelse

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Udbud af computere, tablets og skærme.

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

Indkøb

NUTS-kode DK05

II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 3

II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Udbuddet vedrører indkøb af computere, tablets og skærme til samtlige Ordregivers enheder.

Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

Delaftale 1: Stationære Computere

Delaftale 2: Bærbare computere

Delaftale 3: Tablets (Android OS og Microsoft OS)

Delaftale 4: Apple (stationære, bærbare, tablets og all in one)

Delaftale 5: Skærme.

II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213000 Pc'er, 30213200 Tabletcomputere, 30213100 Bærbare datamater, 30213300 Stationære pc'er, 30231000 Computerskærme og konsoller

II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja

Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler

II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2)

Kontraktens mængde eller omfang

II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Der forventes et årligt indkøb på cirka 5 000 000 DKK samlet for alle 5 delaftaler, dvs. i alt cirka 20 000 000 DKK.

II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej

II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja

Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1

Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:

måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)

II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1

Betegnelse: Stationære computere

1)

Kort beskrivelse

2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213000 Pc'er, 30213300 Stationære pc'er

3)

Mængde eller omfang

4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 2

Betegnelse: Bærbare computere

1)

Kort beskrivelse

2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213000 Pc'er, 30213100 Bærbare datamater

3)

Mængde eller omfang

4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 3

Betegnelse: Tablets (Android OS og Microsoft OS)

1)

Kort beskrivelse

2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213200 Tabletcomputere

3)

Mængde eller omfang

4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 4

Betegnelse: Apple (stationære, bærbare, tablets og all in one)

1)

Kort beskrivelse

2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213000 Pc'er, 30213200 Tabletcomputere, 30213100 Bærbare datamater, 30213300 Stationære pc'er

3)

Mængde eller omfang

4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 5

Betegnelse: Skærme

1)

Kort beskrivelse

2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30231000 Computerskærme og konsoller

3)

Mængde eller omfang

4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)

Kontraktbetingelser

III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Leverandøren skal stille en funktionsgaranti for en periode på 36 måneder efter levering har fundet sted.

Leverandøren skal fremsende en anfordringsgaranti fra anerkendt pengeinstitut udstedt til Ordregiver til dækning for ethvert krav fra Ordregiver som følge af Leverandørens misligholdelse af Rammeaftalen.

III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej

III.2)

Betingelser for deltagelse

III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøger skal afgive tro- og loveerklæring vedrørende følgende forhold:

— Ubetalt forfalden gæld til det offentlige jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om begrænsning af skyldners muligheder for at deltage i offentlige udbudsforretninger.

— Udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets artikel 45, stk. 2, litra a-g.

Skabelon til tro- og love erklæring kan hentes på http://www.okonomi.aau.dk/indkob/udbud/

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Gæld til det offentlige må ikke overstige 100 000 DKK.

Der må ikke være udelukkelsesgrunde til stede, jf. Udbudsdirektivets artikel 45, stk. 2, litra a-g.

III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:

Ansøger bedes vedlægge relevante og sammenlignelige referencer med beskrivelse af leverancen samt kontaktdata i form af e-mail og/eller telefonnummer til kontaktperson ved referencen.

Referencen skal vedrøre en leverance hvor kontrakt er indgået inden for de sidste 3 år regnet fra fristen for anmodning om deltagelse.

III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter

III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter

III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession

III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1)

Type procedure

IV.1.1)

Type procedure

Begrænset

IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage

Forventet antal økonomiske aktører: 7

Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Hvis der indkommer flere end 7 konditionsmæssige ansøgninger for en delaftale, vil Ordregiver foretage en udvælgelse på grundlag af de medsendte referencer.

IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen

IV.2)

Tildelingskriterier

IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument

IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)

Administrative oplysninger

IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

25-056

IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

6.4.2015 - 14:00

IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage

IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.

IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

IV.3.8)

Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej

VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.3)

Yderligere oplysninger

Der kan ansøges om prækvalifikation til en eller flere delaftaler. Ordregiver foretager en særskilt udvælgelse af ansøgere for hver af de 5 delaftaler.

VI.4)

Klageprocedurer

VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinje Allé 17
2100 København
DANMARK

http://www.klfu.dk

VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jakobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
http://www.kfst.dk

VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

4.3.2015

Send til en kollega

0.047