23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
13.11.2013
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
www.norddjurs.dk/nyheder/2013/nov/udbud-af-totalraadgivning

Indlevering af tilbud

Til
07.01.2014 Kl. 13:00

Addresse
Norddjurs Kommune
bygranders@bdo.dk
att. Julius Erik Præstgaard Nielsen

Udbyder

Norddjurs Kommune

Totalrådgivning i forbindelse med etablering af ny daginstitution ved Langhøjskolen i Vivild


Norddjurs Kommune

Norddjurs Kommune udbyder i henhold til Lov om indhentning af tilbud på visse offentlige og offentligt støttede kontrakter, afsnit II Vare- og tjenesteydelseskontrakter samt nærværende udbudsbrev totalrådgivning i forbindelse med etablering af ny daginstitution ved Langhøjskolen i Vivild. Daginstitutionen skal kunne rumme 50 børn.

1.1 Udbuddets formål: Det er udbuddets formal at indhente tilbud pa totalrådgivning (arkitekt- og ingeniørydelser) vedrørende projektering, udbud og gennemførelse af følgende projekt:
- Etablering af ny daginstitution ved Langhojskolen i Vivild.
Det er rådgivers opgave at koordinere byggesagen under hele planlægnings-, forslags-, projekterings- og udførelsesfasen.
Det forventes, at rådgivningen kan starte ultimo januar 2014 jf. hovedtidsplanen.

1.2 Udbudsmaterialet:
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter:
- Udbudsbrev
- Bilag 1 - Tro og love erklaring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige
- Bilag 2 - Referenceliste
- Bilag 3 - Hovedtidsplan
- Bilag 4 - Aftale om teknisk rådgivning og bistand med tilhørende bilag A

1.3 Spørgsmål til udbudsmaterialet:
Eventuelle spørgsmål vedrørende udbuddet skal senest den 11. december 2013 kl. 13 rettes skriftligt til:
E-mail: bygranders@bdo.dk, att. Julius Erik Præstgaard Nielsen. Mailen mærkes: "Totalrådgivning - Ny daginstitution ved Langhøjskolen i Vivild - Spørgsmål".

Alle spørgsmål tilstræbes besvaret løbende. Tilbudsgiver må dog påregne, at svartiden vil afhænge af spørgsmålenes antal og kompleksitet. Alle spørgsmål og besvarelser vil i anonymiseret form blive offentliggjort på Ordregivers hjemmeside www.norddjurs.dk senest den 18. december 2013.

Ved alle henvendelser fra Tilbudsgiverne, der giver anledning til rettelser eller præciseringer i forhold til nærværende udbudsmateriale, vil der blive offentliggjort rettelsesblade pa Ordregivers hjemmeside www.norddjurs.dk senest den 18. december 2013.

Det er Tilbudsgivers ansvar selv at holde sig opdateret på hjemmesiden.

1.4 Udbudstidsplan:
Udbudsproceduren forventes at følge nedenstående tidsplan:
Medio november 2013: Annoncering
11. december 2013: Frist for modtagelse af skriftlige spørgsmål
18. december 2013: Frist for fremsendelse af skriftlige svar på modtagne spørgsmål og eventuelle rettelsesblade
7. januar 2014: Frist for indlevering af tilbud til BDO Kommuners Revision
Ultimo januar 2014: Forventet meddelelse om tildelingsbeslutning
Ultimo januar 2014: Forventet kontraktindgåelse

1.5 Økonomi: Den økonomiske ramme, alt inkl., er 8,5 mio. kr. ekskl. moms.

1.6 Tilbud:
Tilbudsfrist: Tilbuddet skal være modtaget senest den 7. januar 2014 kl. 13.00 på e-mail til: bygranders@bdo.dk, att. Julius Erik Præstgaard Nielsen.
Mailen mærkes: ”Totalrådgivning – Ny daginstitution ved Langhøjskolen – Tilbud”

Tilbudsgiver bærer selv risikoen for, at tilbuddet når rettidigt frem. Ved overskridelse af tilbudsfristen vil tilbuddet ikke blive taget i betragtning.

Formkrav: Tilbud skal være affattet på dansk og vedhæftede filer skal have beskrivende navne og bør udarbejdes i nedenstående formater:
Tekstfiler: Word eller PDF
Regneark: Excel
Organisationsdiagrammer: PowerPoint eller PDF

Åbning af tilbud: De bydende har ikke adgang til at overvære åbningen.

Send til en kollega

0.048