Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
Tilbudsfase Advanced Analytics
(22.01.2019)
Damvad Analytics A/S
Havnegade 39
1058 København K
EU-udbud 2018: Advanced Analytics
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29283958
Campusvej 55
Odense M
5230
Danmark
Kontaktperson: Caroline Olesen
Telefon: +45 65504691
E-mail: caol@sdu.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/92465370.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud 2018: Advanced Analytics
Konsulentbistand til Advanced analytics til udarbejdesle af strategisk ledelsesinformation
Konsulentbistand til Advanced analytics til udarbejdesle af strategisk ledelsesinformation. SDU ønsker en fast samarbejdspartner som kan bistå med modelopbygning i form af maskinlæring, således at SDU's data og evt. eksterne datakilder kan omsættes til prognoser, der kan finde anvendelse i SDU's dashboard præsentationer.
Referencer angivet i forbindelse med teknisk og faglig formåen. Der lægges ved udvælgelsen vægt på at leverancerne er sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud fx at leverancen vedrører uddannelsessektoren, ledelsesinformation, at leverancen er baseret på kendte data og dertil leverance af sammenlignelig kompleksitet herunder størrelsen af datasættet og antal datakilder. Det er på denne baggrund vigtigt, at ansøger er detaljeret i sin beskrivelse af referencerne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Årsomsætning, resultat før skat, soliditetsgrad, og likviditetsgrad for de seneste 2 regnskabsår.
Ansøgeren skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen jf. Udbudslovens § 142:
- Ansøger skal som minimum have en gennemsnitlig årlig omsætning på 8 mio. DKK ekskl. moms. baseret på de seneste to afsluttede regnskabsår.
- Ansøger skal som minimum have et gennemsnitligt resultat før skat på 1 000 000 DKK ekskl. moms baseret på de seneste to afsluttede regnskabsår,
- Ansøger skal som minimum have en positiv soliditetsgrad baseret på de seneste 2 afsluttede regnskabsår,
- Ansøger skal som minimum have en likviditetsgrad på 100% baseret på de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
Referencer for de seneste 3 år.
Minimum 3 referencer fra de seneste 3 år inden for maskinlæring anvendt til prognoser for parametre, der beskriver enten uddannelseskvalitet og/eller forskningskvalitet. Referencerne skal vedrøre færdiggjorte projekter, hvor minimum 1 projekt har mindst 50 variabler. SDU forbeholder sig ret til at kontakte referencerne med henblik på verificering af referencernes rigtighed - det er derfor vigtigt at der for hver reference angives en kontaktperson.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk