23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 207-472046
Offentliggjort
26.10.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af automatiseret laboratorieløsning til Klinisk Biokemisk Afdeling, Regionshospitalet Gødstrup


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Susanne L. Skifter
Telefon: +45 29379892
E-mail: Susanne.skifter@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af automatiseret laboratorieløsning til Klinisk Biokemisk Afdeling, Regionshospitalet Gødstrup

Sagsnr.: 1-23-4-72-19-18
II.1.2) Hoved-CPV-kode
38000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Den automatiserede løsning skal dække alle processer fra prøverøret ankommer til laboratoriet, til det analyseres, arkiveres og bortskaffes eller skal videresendes til andet laboratorium.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33696500
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Region Midtjylland Regionshospitalet Gødstrup Gødstrupvej 43 7400 Herning

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den automatiserede løsning skal dække alle processer fra prøverøret ankommer til laboratoriet, til det analyseres, arkiveres og bortskaffes eller skal videresendes til andet laboratorium.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Funktionalitet / Vægtning: 32 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 12 %
Kvalitetskriterium - Navn: Projekt og Service / Vægtning: 6 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

— Leveranceoptioner,

— Uddannelsesoptioner,

— Serviceoptioner,

— Reservedelsoptioner,

— Option på demontering, bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr,

— Option på levering af yderligere udstyr,

— Forlængelse af kontrakt med 2 gange af 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Den udbudte aftale indeholder elementer af både en rammeaftale og en offentlig kontrakt i henhold til Udbudslovens § 24, nr. 24 og 30.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 152-348600
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af automatiseret laboratorieløsning til Klinisk Biokemisk Afdeling, Regionshospitalet Gødstrup

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Årsag til annullation: Ordregiver har undervejs i processen konstateret, at der er opstillet krav, som markedet ikke kan honorere.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.

Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
250
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/10/2018

Send til en kollega

0.062