Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af automatiseret laboratorieløsning til Klinisk Biokemisk Afdeling, Regionshospitalet Gødstrup
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Susanne L. Skifter
Telefon: +45 29379892
E-mail: Susanne.skifter@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af automatiseret laboratorieløsning til Klinisk Biokemisk Afdeling, Regionshospitalet Gødstrup
Den automatiserede løsning skal dække alle processer fra prøverøret ankommer til laboratoriet, til det analyseres, arkiveres og bortskaffes eller skal videresendes til andet laboratorium.
Region Midtjylland Regionshospitalet Gødstrup Gødstrupvej 43 7400 Herning
Den automatiserede løsning skal dække alle processer fra prøverøret ankommer til laboratoriet, til det analyseres, arkiveres og bortskaffes eller skal videresendes til andet laboratorium.
— Leveranceoptioner,
— Uddannelsesoptioner,
— Serviceoptioner,
— Reservedelsoptioner,
— Option på demontering, bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr,
— Option på levering af yderligere udstyr,
— Forlængelse af kontrakt med 2 gange af 12 måneder.
Den udbudte aftale indeholder elementer af både en rammeaftale og en offentlig kontrakt i henhold til Udbudslovens § 24, nr. 24 og 30.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af automatiseret laboratorieløsning til Klinisk Biokemisk Afdeling, Regionshospitalet Gødstrup
Del VI: Supplerende oplysninger
Årsag til annullation: Ordregiver har undervejs i processen konstateret, at der er opstillet krav, som markedet ikke kan honorere.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
250
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0