23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 158-284117
Offentliggjort
20.08.2014
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Til
26.09.2014 Kl. 11:00

Addresse
http://permalink.mercell.com/46275678.aspx

Indlevering af tilbud

Til
26.09.2014 Kl. 12:00

Addresse
http://permalink.mercell.com/46275678.aspx

Udbyder

Varde Kommune

Opdateringer

Resultat
(09.12.2014)

Den 6.10.2014 er kontrakten blandt 4 modtagne tilbud blevet tildelt:
Epoke A/S
Vejenvej 50
6600 Vejen
Mail: epoke@epoke.dk
Telefon: +45 76962200
Fax: +45 75363867
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Fabriksnye saltspredere (Resultat)


Varde Kommune

Varer
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Varde Kommune
Bytoften 2
Att: Lisbeth Kohls Jensen
6800 Varde
DANMARK
Telefon: +45 79946299
Mailadresse: likr@varde.dk

Internetadresse(r):

Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/46275678.aspx

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/46275678.aspx

Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Via permalink herunder
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/46275678.aspx

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Via permalink herunder
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/46275678.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Via permalink herunder
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/46275678.aspx


I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Udbud på 3 stk. fabriksny saltspredere.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Varde Kommune

NUTS-kode DK032


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Køb af 3 fabriksnye saltspredere til Varde Kommunes Driftafdeling.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.

For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/46275678.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.

Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login-koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.


II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


34144420


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:


II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:


III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:


III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:


III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tro og love-erklæring om ubetalt gæld til det offentlige (erklæring vedlagt som bilag nr. 1 udskrives, udfyldes og uploades her).



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet


III.2.3)

Teknisk kapacitet


III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Offentlig



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage


IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

14/9388



IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter: 26.9.2014 - 11:00
Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

26.9.2014 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

til: 26.12.2014



IV.3.8)

Åbning af bud

Dato: 26.9.2014 - 13:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej



Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799


VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.



VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

15.8.2014

Send til en kollega

0.079