23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 173-306646
Offentliggjort
10.09.2014
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
Niras A/S
Att: Lone Krogsgaard
Mail: lkg@niras.dk

Indlevering af tilbud

Til
27.10.2014 Kl. 11:00

Udbyder

AVØ A/S

Opdateringer

Resultat
(06.02.2015)

Transport fra genbrugspladser i Frederikshavn-området:
Den 21.11.2014 er kontrakten blandt 7 modtagne tllbud blevet tildelt:
Svend Aage Christiansen
Høngårdsvej 46
9750 Østervrå
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Transport fra genbrugspladser i Sæby-området:
Den 21.11.2014 er kontrakten blandt 7 modtagne tllbud blevet tildelt:
Anker Christensen A/S
Ilbro Byvej 74
9800 Hjørring
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Transport fra genbrugspladser i Skagen-området:
Den 21.11.2014 er kontrakten blandt 4 modtagne tllbud blevet tildelt:
Holmen Anlæg A/S
Kvisselvej 76, Ø-Holmen
9900 Frederikshavn
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Transport af slagger, brændbart affald mv.:
Den 21.11.2014 er kontrakten blandt 4 modtagne tllbud blevet tildelt:
Svend Aage Christiansen
Høngårdsvej 46
9750 Østervrå
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Transport af gren- og haveaffald (hele Frederikshavn Kommune):
Den 21.11.2014 er kontrakten blandt 7 modtagne tllbud blevet tildelt:
Svend Aage Christiansen A/S
Høngårdsvej 46
9750 Østervrå
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Transport af affald (Resultat)


AVØ A/S

Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


AVØ A/S
Knivholtvej 15
Att: Dorthe Andreasen
9900 Frederikshavn
DANMARK
Telefon: +45 51632951
Mailadresse: dhan@forsyningen.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.avoe.dk

Yderligere oplysninger fås her: NIRAS A/S
Åboulevarden 80
Att: Lone Krogsgaard
8100 Aarhus C
DANMARK
Telefon: +45 29687176
Mailadresse: lkg@niras.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: NIRAS A/S
Åboulevarden 80
Att: Lone Krogsgaard
8100 Aarhus C
DANMARK
Telefon: +45 29687176
Mailadresse: lkg@niras.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Andet: aktieselskab



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Udbud af transport af affald.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Frederikshavn Kommune.
NUTS-kode



II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Opgaven er opdelt i 5 delentrepriser. Der indgås en rammeaftale for hver entreprise.
Delentreprise 1: Transport fra genbrugspladser i Frederikshavn-området
Delentreprise 2: Transport fra genbrugspladser i Sæby-området
Delentreprise 3: Transport fra genbrugspladser i Skagen-området
Delentreprise 4: Transport af slagger, brændbart affald mv.
Delentreprise 5: Transport af gren- og haveaffald (hele Frederikshavn Kommune).



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


90512000


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Ordregiver har generelt ikke aftagepligt på rammeaftaler.



II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Option på forlængelse af rammeaftalen på samme vilkår i 1*1 år.



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Påbegyndelse 1.1.2015. Færdiggørelse 31.12.2017



Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Delentreprise 1, Transport fra genbrugspladser i Frederikshavn-området

1)

Kort beskrivelse

Transport fra genbrugspladser i Frederikshavn-området.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


90512000


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Delentreprise 2, Transport fra genbrugspladser i Sæby-området

1)

Kort beskrivelse

Transport fra genbrugspladser i Sæby-området.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


90512000


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Delentreprise 3, Transport fra genbrugspladser i Skagen-området

1)

Kort beskrivelse

Transport fra genbrugspladser i Skagen-området.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


90512000


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Delentreprise 4, Transport af slagger, brændbart affald mv.

1)

Kort beskrivelse

Transport af slagger, brændbart affald mv.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


90512000


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Delentreprise 5, Transport af gren- og haveaffald (hele Frederikshavn Kommune)

1)

Kort beskrivelse

Transport af gren- og haveaffald (hele Frederikshavn Kommune).



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


90512000


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Der kræves sikkerhedsstillelse på 10 %, se udbudsmaterialet.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Fremgår af udbudsmaterialet.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Når flere i forening afgiver tilbud som konsortium, hæfter de omfattede virksomheder solidarisk for kontraktens opfyldelse. Der skal udpeges én, som har bemyndigelse til at træffe bindende aftaler på konsortiets vegne.



III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: Entreprenøren og dennes eventuelle underentreprenører skal have gyldig tilladelse til godskørsel for fremmed regning.



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1. Erklæring om udelukkelsesgrundene i udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og 2.
Erklæring om, at tilbudsgiver ikke opfylder udelukkelsesgrundene i udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og 2. Skabelon for erklæring er vedlagt som bilag A i udbudsmaterialet.
2. Tro og love-erklæring.
Erklæring på tro og love om ubetalt, forfalden gæld til offentlige myndigheder, jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om begrænsning af skyldneres muligheder for at deltage i offentlige udbudsforretninger. Skabelonen for tro og love-erklæring er vedlagt som bilag A i udbudsmaterialet.
Såfremt tilbudsgiver er et konsortium, skal alle de krævede dokumenter fremlægges for alle konsortium deltagere.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet


III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
3. Referenceliste.
Referenceliste over transportopgaver, som tilbudsgiver har løst inden for de seneste 3 år, eller så længe virksomheden har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Såfremt tilbudsgiver er et konsortium, skal alle de krævede dokumenter fremlægges for alle konsortium deltagere.
Såfremt tilbudsgivere i opfyldelse af kvalifikationskravet baserer sig på underentreprenører, skal der vedlægges en erklæring fra disse underentreprenører om, at de stiller deres ressourcer til rådighed for tilbudsgiver.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal have erfaring med udførelse af en eller flere transportopgaver inden for de seneste 3 år.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej



III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej



Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Offentlig



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage


IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Laveste pris



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:


IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

27.10.2014 - 11:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)



IV.3.8)

Åbning af bud

Dato: 27.10.2014 - 11:00

Sted:

Knivholtvej 15, 9900 Frederikshavn.

Der må være personer til stede under åbningen af bud: ja
Yderligere oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Licitation afholdes hos ordregiver.


Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


Udbudsmaterialet fås ved henvendelse til Lone Krogsgaard, lkg@niras.dk


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000


VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbud skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives og om hvorvidt klagen indgives i standstill-perioden.
I de tilfælde hvor klagen ikke indgives i standstill-perioden skal klageren oplyse om hvorvidt der begæres opsættende virkning.



VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: http://www.kfst.dk/


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

5.9.2014

Send til en kollega

0.047