23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 221-506697
Offentliggjort
16.11.2018
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Bestilling af materiale

http://www.projectweb.dk

Udbyder

Centralkommunernes Transmissionsselskab I/S

GLC2 Elkedelentreprise M01


Centralkommunernes Transmissionsselskab I/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Bygge- og anlægsarbejder

Legal Basis:


Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Centralkommunernes Transmissionsselskab I/S
74132111
Stæhr Johansens Vej 38
Frederiksberg
2000
Danmark
Kontaktperson: Peer Jespersen
E-mail: pej@ctr.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ctr.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.projectweb.dk
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

GLC2 Elkedelentreprise M01

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45251250
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

CTR ønsker at etablere et nyt 80 MW elkedelanlæg, benævnt GLC2 til produktion af fjernvarme til spids- og reservelast situationer. Arbejderne udbydes som totalentreprise.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
42515000
51100000
71320000
09300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

 

Transformervej 9, 2860 Søborg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Centralkommunernes Transmissionsselskab I/S (CTR) ønsker at etablere et elkedelanlæg, benævnt GLC2, i en separat bygning ved siden af det eksisterende spids- og reservelast Gladsaxe Varmecentral, benævnt GLC, til produktion af fjernvarme til spids- og reservelastsituationer.

M01 entreprisen omfatter:

- Projektering,

- Levering,

- Installation,

- CE-mærkning,

- Test og idriftsættelse.

Af den samlede installation iht. det samlede udbudsmateriale, herunder:

- Elkedler inkl. tavler,

- Elinstallation (400 VAC) for elkedler inkl. lavspændingsforsyningskabel fra Radius transformer,

- Vekslere, pumper og reguleringsventiler for elkedler,

- Rørinstallation i forbindelse med elkedler,

- Stålkonstruktioner og understøtninger samt trapper og gangbroer / gallerier,

- Styring og sikkerhedskredse for elkedel,

- Stilstandsvarme og spædevandsanlæg for elkedler og vekslere,

- Ventilation, belysning og opvarmning af bygning for elkedler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Varmevekslere i loddet udførelse

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Følgende afsnit skal udfyldes i ESPD:

Del III: Udelukkelsesgrunde, følgende afsnit:

A: Grunde vedrørende straffedomme.

B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger.

C: Grunde, der vedrører insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.

Der henvises endvidere til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning til det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) om korrekt udfyldelse af formularen.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

 

Fremgår af udbudsmaterialet, dokument 07 ”Særlige Betingelser (SB)”.

 

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

 

Fremgår af udbudsmaterialet, dokument 07 ”Særlige Betingelser (SB)”.

 

III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

 

Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningernes retlige form, men såfremt flere byder i forening, skal

der iblandt disse udpeges en ansvarlig aktør, der tegner alle ansøgere. Endvidere skal alle ansøgere hæfte

solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten.

Såfremt anmodning fremsendes af et konsortium eller anden sammenslutning, skal ethvert medlem ansøge om deltagelse samt udfylde ESPD jf. udbudsbetingelserne og udbudsbekendtgørelsen.

 

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Fremgår af udbudsmaterialet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/12/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 21/12/2018
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: www.naevneneshus.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/11/2018

Send til en kollega

0.047