Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus kommune, Borgmesterens Afdeling, Økonomistyring og Finans
Vindere
(23.11.2018)
KMD A/S
Lautrupparken 40
Ballerup
Leveringsaftale i henhold til SKI Rammeaftale 02.06 Standardsoftware. Delaftale 4: Standardsoftware kompatibel med SAS software
Aarhus kommune, Borgmesterens Afdeling, Økonomistyring og Finans
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Jan Trosborg
E-mail: jt@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale i henhold til SKI Rammeaftale 02.06 Standardsoftware. Delaftale 4: Standardsoftware kompatibel med SAS software
Aarhus kommune har til hensigt at indgå leveringsaftale i henhold til SKI rammeaftale 02.06 Standardsoftware delaftale 4. Leveringsaftalen omfatter Aarhus Kommunes indkøbsanalysesystem.
Se beskrivelse i punkt II.1.4.
Der indgår i kontrakten en option om, at Aarhus Kommune kan tilkøbe modulet "KMD Indkøbsanalyse kobling af økonomi".
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Aarhus Kommune har gennemført miniudbud af Kommunens Indkøbsanalyse system, miniudbuddet er gennemført i forbindelse med Aarhus Kommune ønsker en fortsat anvendelse af et indkøbsanalysesystem. Aarhus Kommune har i forbindelse med miniudbuddet lagt vægt på, at indkøbsanalysesystemet er SAS Kompatibelt. Det gennemførte miniudbud udspringer af en udbudt SKI rammeaftale (rammeaftale nummer 02.06 delaftale 4), hvorfor det er Aarhus Kommunes vurdering, at leveringsaftalen vedrørende indkøbsanalysesystemet er en udbudt kontrakt. Det er desuden Aarhus Kommunes vurdering at de gennemførte ændringer i miniudbudsmaterialet kan rummes indenfor de i rammeaftalen beskrevne rammer for tilpasninger af miniudbudsmaterialet. Herudover er det Aarhus Kommunes vurdering, at ændringerne udgør en ikke væsentlig ændring af miniudbudsmaterialet. Nærmere oplysninger om de konkrete ændringer kan rekvireres hos kontaktpersonen i punkt I.I.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
26911745
Lautrupparken 40
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Opmærksomheden henledes på, at den i punkt V.2.1 angivne dato er datoen for beslutning om tildeling af leveringsaftalen. Leveringsaftalen vil først blive indgået efter udløbet af standstill perioden.
Viborg
8800
Danmark
I tilfælde, hvor ordregiver forud for kontraktindgåelsen har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, hvoraf det fremgår, at ordregiveren agter at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed, og denne bekendtgørelse indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten, uden forudgående offentliggørelse af en Udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, og når kontrakten ikke er indgået inden udløbet af 10 kalenderdage regnet efter dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, skal klage i forbindelse med ordregivers beslutning om, at ordregiveren har til hensigt at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.