23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 004-005296
Offentliggjort
07.01.2019
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Kontrakt om konsulentydelser til driftssupport samt vedligeholdelse og videreudvikling af Tilsynssystemet (T-system)


Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
27186386
Carsten Niebuhrs Gade 43
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Per Friborg Madsen
E-mail: pema@trafikstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.tbst.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt om konsulentydelser til driftssupport samt vedligeholdelse og videreudvikling af Tilsynssystemet (T-system)

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72220000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen har d. 12.12.2018 indgået kontrakt med Software Kompagniet ApS om levering af konsulentydelser til driftssupport samt vedligeholdelse og videreudvikling af Tilsynssystemet (T-system).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 7 200 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Se punkt I.1.4.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
    • manglende konkurrence af tekniske årsager
Forklaring:

Systemet er specialudviklet til TBST og Software Kompagniet har videreudviklet og vedligeholdt systemet samt dets Usoft platform gennem de seneste 21 år, hvorved de har opnået et unikt indblik i TBST's forretningsprocesser og administration som øvrige virksomheder ikke har.

Ved de 2 seneste udbud (2009 og 2013) blev der ikke modtaget tilbud fra andre virksomheder. T-systemet blev sat i drfit ved årsskiftet 1996/1997 og er fortsat fuldt opdateret på alle parametre. Selv om T-systemet har været i drift i 21 år ligger en slutdato for systemets anvendelse ikke lige for.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 227-520172
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Kontrakt om konsulentydelser til driftssupport samt vedligeholdelse og videreudvikling af Tilsynssystemet (T-system)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/12/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Software Kompagniet ApS
18733838
Jahnsensvej 4A st. tv.
Gentofte
2820
Danmark
NUTS-kode: DK012
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 200 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over ordregivers valg af procedure kan indgives til Klagenævnet for Udbud. Klage skal være modtaget i Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, jf. § 7, stk. 3, i lov om Klagenævnet for Udbud. Senest samtidig med klagers indsendelse af klage til Klagenævnet skal klageren skriftligt underrette ordregiver om indgivelsen af klagen til Klagenævnet.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/01/2019

Send til en kollega

0.047