Fakta om udbudet
EU-nr
2014/S 074-128248
Offentliggjort
15.04.2014
Udbudstype
Begrænset udbud
Bestilling af materiale
Addresse
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, Att: Curt Lynge, 6600 Vejen, Telefon: +45 79966168, Mail: culy@vejenkom.dk
Anmodning om deltagelse
Til
19.05.2014 Kl. 12:00
Addresse
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, Att: Curt Lynge, 6600 Vejen, Telefon: +45 79966168, Mail: culy@vejenkom.dk
Udbyder
Vejen Kommune
Begrænset udbud — totalrådgivning vedr. om- og udbygning af Lundtoft Plejecenter
Vejen Kommune
TjenesteydelserDirektiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
Att: Curt Lynge
6600 Vejen
DANMARK
Telefon: +45 79966168
Mailadresse: culy@vejenkom.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Begrænset udbud — totalrådgivning vedr. om- og udbygning af Lundtoft Plejecenter.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vejen Kommune.
NUTS-kode DK032
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Vejen Kommune ønsker at indgå en aftale om totalrådgivning, der omfatter arkitekt- og ingeniørydelser vedr. projektering og gennemførelse af om- og udbygning af Lundtoft.
Lundtoft i Brørup om- og udbygges således at centret kommer til at indeholde 30 almene plejeboliger, 8 demensboliger, 4 demensboliger for udadreagerende, 10 midlertidige boliger og 2 midlertidige boliger for demente. Desuden ombygges eksisterende produktionskøkken til modtagekøkken, og der etableres aktivitetscenter/dagcenterfunktion med tilknyttet sove-/hvilerum samt demensdaghjem og personalefaciliteter for områdets medarbejdere.
Anlægsbudget for de almene boliger inkl. omkostninger udgør ca. 64,1 mio. DKK inkl. moms, mens anlægsbudget for serviceareal og aflastningsboliger inkl. omkostninger udgør henholdsvis ca. 9,9 mio. DKK ekskl. moms og 3,9 mio. DKK ekskl. moms.
På baggrund af det på forhånd udarbejdede byggeprogram udarbejdes projektforslag ultimo december 2014 med efterfølgende myndigheds-/ hoved-/ og detailprojekt. Ydelserne omfatter også udbud, projektopfølgning, byggeledelse og fagtilsyn inkl. aflevering og mangeludbedring. Byggeriet forventes opstartet i efteråret 2015.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
71530000
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8)
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 30 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4)
Andre særlige vilkår
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Anmodningen om prækvalifikation skal indeholde flg. oplysninger:
Fuldstændigt firmanavn, adresse, CVR-nr., ejerforhold/selskabsform, telefonnummer, mailadresse og kontaktperson.
Tro og love-erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige.
Oplysning om samlet omsætning, resultat og egenkapital for de sidste 3 regnskabsår.
Oplysning om gældende erhvervsansvarsforsikring.
Oplysning om antal medarbejdere fordelt på faggrupper de sidste 3 år.
Referencer fra sammenlignelige opgaver udført indenfor de sidste 5 år med kort angivelse af ydelsens omfang og art.
Ovenstående oplysninger skal vedlægges både for totalrådgiver og tilknyttede underrådgivere.
Yderligere materiale ønskes ikke medsendt.
Anmodning kan sendes som én samlet PDF fil til culy@vejenkom.dk
Anmodning sendt som flere PDF-filer accepteres ikke.
Alternativt kan anmodning sendes i 1 eksemplar med posten til: Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen, att. Curt Lynge, Bygningsservice og Beredskab.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3)
Teknisk kapacitet
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Begrænset
IV.1.2)
Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal økonomiske aktører: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Udvælgelsen vil ske efter en vurdering af, hvilke af ansøgerne, der ud fra de medsendte oplysninger skønnes bedst kvalificerede til at udføre opgaven.
IV.1.3)
Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
19.5.2014 - 12:00
IV.3.5)
Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8)
Åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
VI.3)
Yderligere oplysninger
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2)
Indgivelse af klager
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10.4.2014