23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 074-128248
Offentliggjort
15.04.2014
Udbudstype
Begrænset udbud

Bestilling af materiale

Addresse
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, Att: Curt Lynge, 6600 Vejen, Telefon: +45 79966168, Mail: culy@vejenkom.dk

Anmodning om deltagelse

Til
19.05.2014 Kl. 12:00

Addresse
Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, Att: Curt Lynge, 6600 Vejen, Telefon: +45 79966168, Mail: culy@vejenkom.dk

Udbyder

Vejen Kommune

Begrænset udbud — totalrådgivning vedr. om- og udbygning af Lundtoft Plejecenter


Vejen Kommune

Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
Att: Curt Lynge
6600 Vejen
DANMARK
Telefon: +45 79966168
Mailadresse: culy@vejenkom.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Begrænset udbud — totalrådgivning vedr. om- og udbygning af Lundtoft Plejecenter.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vejen Kommune.

NUTS-kode DK032


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Vejen Kommune ønsker at indgå en aftale om totalrådgivning, der omfatter arkitekt- og ingeniørydelser vedr. projektering og gennemførelse af om- og udbygning af Lundtoft.
Lundtoft i Brørup om- og udbygges således at centret kommer til at indeholde 30 almene plejeboliger, 8 demensboliger, 4 demensboliger for udadreagerende, 10 midlertidige boliger og 2 midlertidige boliger for demente. Desuden ombygges eksisterende produktionskøkken til modtagekøkken, og der etableres aktivitetscenter/dagcenterfunktion med tilknyttet sove-/hvilerum samt demensdaghjem og personalefaciliteter for områdets medarbejdere.
Anlægsbudget for de almene boliger inkl. omkostninger udgør ca. 64,1 mio. DKK inkl. moms, mens anlægsbudget for serviceareal og aflastningsboliger inkl. omkostninger udgør henholdsvis ca. 9,9 mio. DKK ekskl. moms og 3,9 mio. DKK ekskl. moms.
På baggrund af det på forhånd udarbejdede byggeprogram udarbejdes projektforslag ultimo december 2014 med efterfølgende myndigheds-/ hoved-/ og detailprojekt. Ydelserne omfatter også udbud, projektopfølgning, byggeledelse og fagtilsyn inkl. aflevering og mangeludbedring. Byggeriet forventes opstartet i efteråret 2015.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


71530000


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:


II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Varighed i måneder: 30 (fra tildeling af kontrakten)



Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:


III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:


III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:


III.1.4)

Andre særlige vilkår


III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Anmodningen om prækvalifikation skal indeholde flg. oplysninger:
Fuldstændigt firmanavn, adresse, CVR-nr., ejerforhold/selskabsform, telefonnummer, mailadresse og kontaktperson.
Tro og love-erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige.
Oplysning om samlet omsætning, resultat og egenkapital for de sidste 3 regnskabsår.
Oplysning om gældende erhvervsansvarsforsikring.
Oplysning om antal medarbejdere fordelt på faggrupper de sidste 3 år.
Referencer fra sammenlignelige opgaver udført indenfor de sidste 5 år med kort angivelse af ydelsens omfang og art.
Ovenstående oplysninger skal vedlægges både for totalrådgiver og tilknyttede underrådgivere.
Yderligere materiale ønskes ikke medsendt.

Anmodning kan sendes som én samlet PDF fil til culy@vejenkom.dk
Anmodning sendt som flere PDF-filer accepteres ikke.
Alternativt kan anmodning sendes i 1 eksemplar med posten til: Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen, att. Curt Lynge, Bygningsservice og Beredskab.


III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet


III.2.3)

Teknisk kapacitet


III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej



III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Begrænset



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage

Forventet antal økonomiske aktører: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Udvælgelsen vil ske efter en vurdering af, hvilke af ansøgerne, der ud fra de medsendte oplysninger skønnes bedst kvalificerede til at udføre opgaven.



IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:


IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter


IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

19.5.2014 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud


IV.3.8)

Åbning af bud


Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse


VI.2)

Oplysninger om EU-midler


VI.3)

Yderligere oplysninger


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


VI.4.2)

Indgivelse af klager


VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

10.4.2014

Send til en kollega

0.031