23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 074-127074
Offentliggjort
15.04.2014
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
13.05.2014 Kl. 13:00

Addresse
Rambøll Danmark, Kolding Åpark 1, 2. sal, Kontaktpunkt(er): Modtagelse pr. mail, Att: Mikael Præstholm, 6000 Kolding, Telefon: +45 51613725, Mail: mklp@ramboll.dk,
Internet: www.ramboll.dk

Udbyder

Lejerbo, Kolding c/o Lejerbo

Campus Living Kolding — storentrepriseudbud


Lejerbo, Kolding c/o Lejerbo

Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Lejerbo, Kolding c/o Lejerbo
Gammel Køge Landevej 26
Kontaktpunkt(er): Lejerbo
Att: Georg Schmidt
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 30845255
Mailadresse: ges@lejerbo.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.lejerbo.dk

Yderligere oplysninger fås her: Rambøll Danmark A/S
Kolding Åpark 1, 2. sal
Att: Mikael Præstholm
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 51613725
Mailadresse: mklp@ramboll.dk
Internetadresse: www.ramboll.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Lejerbo, Kolding c/o Lejerbo
Gammel Køge Landevej 26
Kontaktpunkt(er): Lejerbo
Att: Georg Schmidt
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 30845255
Mailadresse: ges@lejerbo.dk
Internetadresse: www.lejerbo.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Rambøll Danmark
Kolding Åpark 1, 2. sal
Kontaktpunkt(er): Modtagelse pr. mail
Att: Mikael Præstholm
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 51613725
Mailadresse: mklp@ramboll.dk
Internetadresse: www.ramboll.dk


I.2)

Type ordregivende myndighed

Offentligt organ



I.3)

Hovedaktivitet

Boliger og offentlige faciliteter



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Campus Living Kolding — storentrepriseudbud.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Bygge- og anlægsarbejder
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Design City, Kolding Åpark.

NUTS-kode DK032


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Der søges prækvalificeret 5-7 firmaer til afgivelse af tilbud på hver af følgende 3 typer storenterpriser:
1) Råhus: jord, pæle, kloak, beton, betonelementer, murer mv.
2) Kompletering: tømrer/snedker, facadelukning, tagdækning, inventar, gulv, maler, belægninger mv.
3) Teknik: VVS, ventilation, el m.v.
Projektet omfatter:

Ca. 83 undgdomsboliger fordelt på 3 350 m2 hertil kommer kælder, parkeringskælder og udearealer/opholdsarealer.


II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45211340


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Projektet omfatter:

Ca. 83 undgdomsboliger fordelt på 3 350 m2 hertil kommer kælder, parkeringskælder og udearealer/opholdsarealer.
Anslået værdi eksklusive moms: 37 000 000 DKK


II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse


Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Storentreprise 1

1)

Kort beskrivelse

Storentreprise 1:
Jord, kloak, pæle, gartner, belægninger, beton, elementer, murer, slidlag, konstruktionsstål etc.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45211340


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Storentreprise 2

1)

Kort beskrivelse

Storentreprise 2:
Tømrer, snedker, inventar, gulv, maler, lofter, tagdækning, abtering mv.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45211340


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Storentreprise 3

1)

Kort beskrivelse

Storentreprise 3:
Teknik entreprise: VVS, Ventilation, el og svagstrøm.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45211340


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Iht. AB 92/iht. udbudsmaterialet.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Iht. AB 92/iht. udbudsmaterialet.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:


III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: PQ-materialet fremsendes i elektronisk udgave til Rambøll.
Der henstilles til at entreprenørerne begrænser materialet i omfang.
Der skal afleveres kortfattet virksomhedsbeskrivelse, med kontaktinfo.
Der skal afleveres tro & love-erklæring om udelukkelsesgrunde (artikel 45, stk. 1 og 2).
Der vil ifbm. kontrahering blive krævet serviceattest.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Regnskabsoplysninger for de seneste 3 år.



III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
5 reference på sammenlignelige projekter.
Nøgletal/karakterbog iht. bekendtgørelse nr. 675 vedr. alment byggeri eller tilsvarende dokumentation.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Begrænset



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage

Forventet mindsteantal 4: og største antal 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Pr. storentreprise.



IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Laveste pris



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:


IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter


IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

13.5.2014 - 13:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage

20.5.2014



IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud


IV.3.8)

Åbning af bud


Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for udbud i DK, Erhvervsstyrelsen
Dallerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 Kbh. Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@ebst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk


VI.4.2)

Indgivelse af klager


Præcise oplysninger om klagefrist(er): Der henvises til: www.udbudsportalen.dk og www.klfu.dk


VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

10.4.2014

Send til en kollega

0.031