23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 037-084014
Offentliggjort
21.02.2019
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vindere

(21.02.2019)
Scanvaegt Systems A/S
Johan Gutenbergs Vej 5-9
Aarhus

Serviceydelser vedr. vedligehold og drift af elektroniske kasseapparater, mønt- og seddelenheder, mover mm


Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
64942212
Sjællandsgade 40
København N
2200
Danmark
Kontaktperson: Claus Thuebæk
Telefon: +45 35303761
E-mail: ZJ9M@kk.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.kk.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Serviceydelser vedr. vedligehold og drift af elektroniske kasseapparater, mønt- og seddelenheder, mover mm.

Sagsnr.: 2017-0210431
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72510000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kontrakten gælder servicering og vedligehold af 1 af ordregiver anskaffet kontanthåndteringssystem, bestående af elektroniske kasseapparater, møntenheder, seddelenheder, movere mm.

Kontrakten er indgået på baggrund af udbudslovens § 80 stk 3- 2) på grund af manglende konkurrence af tekniske årsager. Det er undersøgt, at der ikke findes andre leverandører der har de tekniske muligheder/ekspertisen til vedligeholdelse af det pågældende system.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 175 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72510000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

Primært plejecentre beliggende indenfor Københavns Kommunes grænser.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Aftalen omfatter (som nævnt ovenfor) servicering og vedligehold af 1 af Københavns Kommune anskaffet kontanthåndteringssystem af mærket CashGuard og E-Touch kassesystem. Der er pt. ca. 45 enheder der løbende skal serviceres med ét årligt eftersyn, løbende reparation og reservedele.

Der tænkes indgået en 3- årig kontrakt med mulighed for forlængelse i 2 gange 1 år. Aftalen indgås i henhold til udbudslovens § 80 stk. 3- 2) da det af ordregiver ikke skønnes muligt for evt. andre leverandører at levere den nødvendige serviceydelse med hensyn til CashGuard/E-Touch systemet.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 optioner af 1 års varighed.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Der er tale om servicering/vedligehold af et af ordregiver anskaffet kontanthåndteringssystem bestående af enheder af mærket CashGuard og E-Touch kassesystem. Ordregiver (Københavns Kommune) har undersøgt markedet og forhørt sig hos relevante leverandører og da systemet tildels er udviklet i samarbejde.

Med leverandøren mener ordregiver ikke at alternative leverandører vil kunne løfte opgaven på tilfredsstillende vis med hensyn til servicering og vedligehold samt reservedele til systemet.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
01/02/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Scanvaegt Systems A/S
34113416
Johan Gutenbergs Vej 5-9
Aarhus
8200 Aarhus N
Danmark
Telefon: +45 86785500
E-mail: info@scanvaegt.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse: www.scanvaegt.dk

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Indledende anslået samlet værdi af kontrakten/delkontrakten/koncessionen: 2 175 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 2 175 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Alle 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/02/2019

Send til en kollega

0.126