Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e5bb14e6-038d-4168-8c38-4ed23a506f7f/publicMaterial
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e5bb14e6-038d-4168-8c38-4ed23a506f7f/homepage
Udbyder
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Levering af fjernvarmepumper til TN10
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
55133018
Karen Blixens Boulevard 7
Brabrand
8220
Danmark
Kontaktperson: Frands Vidstein Petersen
Telefon: +45 29209193
E-mail: fvp@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e5bb14e6-038d-4168-8c38-4ed23a506f7f/homepage
Del II: Genstand
Levering af fjernvarmepumper til TN10
Levering af pumper til fjernvarmevand på distributionsnettet.
AffaldVarme Aarhus anlæg i Aarhus Kommune.
Udbuddet omfatter levering af fjernvarmevandspumper til distribution (TN10 siden) AffaldVarme Aarhus Fjernvarme. Udbuddet omfatter ikke pumper til transmissionssiden (TN25).
Rammeaftalen kan forlænges med op til 2 x 24 mdr.
Aarhus Kommune prækvalificerer på baggrund af de i udbudsmaterialet anførte udelukkelsesgrunde og egnethedskriterier. Såfremt der er flere ansøgere, end det antal der kan prækvalificeres, der ikke er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene samt opfylder minimumskravene til egnethed, prækvalificeres de ansøgere der bedst muligt opfylder nedenstående udvælgelseskriterier: De bedst mulige referencer i forhold til den udbudte genstand.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Soliditetsgrad
Aarhus Kommune accepterer kun ansøgning fra ansøgere, som har en soliditetsgrad på minimum 10%.
1) Referencer for de betydeligste lignende leveringer inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen;
2) Kvalitetssikring og miljøledelse.
- Ad. 1. Der skal angives minimum 3 referencer og maksimalt 5 referencer,
- Ad. 2. Certifikat for kvalitetssikringsstandard som ISO 9001 eller tilsvarende, Certifikat for miljøledelse standard som ISO 14001 eller tilsvarende, Oplysninger om Involverede teknikere eller tekniske organer ansvarlige for kvalitetskontrollen
Del IV: Procedure
Rammeaftalen inkl. mulige forlængelser løber ikke ud over 8 år
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk