Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Drift og vedligehold af klientplatforme samt varemodtagelse og distribution af it-udstyr
Region Hovedstaden
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2019/S 030-067173)
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Erik Lykke
Telefon: +45 23994956
E-mail: erik.lykke@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Drift og vedligehold af klientplatforme samt varemodtagelse og distribution af it-udstyr
Region Hovedstaden ønsker med henblik på den bedst mulige brugeroplevelse at optimere processen fra IT-udstyr indkøbes til det er klar til brug hos slutbrugerne på regionens hospitaler. Som et vigtigt led i denne optimering outsources varemodtagelses- og lagerrelaterede opgaver samt klargøringsaktiviteter, der kan udføres centralt.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Indkøb udgår og erstattes af varemodtagelse, så sidste afsnit i sektion II.2.4 revideres til:
Varemodtagelse og distribution af udstyr omfatter:
- Varemodtagelse af IT-udstyrsenheder indkøbt af CIMT,
- Lagerstyring for centralt lager med IT-udstyrsenheder,
- Distribution af klargjort udstyr til hospitalerne.
Der skal varemodtages og distribueres et betydeligt antal enheder. Således blev der i 2018 af CIMT indkøbt ca. 25 000 standardvareenheder (PC, Tablet, Mobile enheder, Mobiltelefoner, Skærme og Printere samt ca. 35 000 tilbehørsenheder (mus, dockingstationer, usb-sticks oma.).
Ved outsourcing forventes op til 15 medarbejdere at blive virksomhedsoverdraget.
Den vejledende tidsplan er revideret:
30.4.2019: Offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse og det samlede udbudsmateriale. Det samlede udbudsmateriale offentliggøres elektronisk og er tilgængeligt via Region Hovedstadens udbudssystem, EU-Supply.
31.5.2019: Tidsfrist for modtagelse af tilbudsgiveres prækvalifikationsanmodning om deltagelse i udbuddet.
15.8.2019: Tilbudsfrist for prækvalificerede tilbudsgivere for udarbejdelse og indlevering af indledende tilbud.
Kontraktindgåelse forventes efter gennemførelse af 2 forhandlingsrunder at kunne finde sted november/december 2019.
Transitionsperioden forventes at starte straks efter kontraktindgåelse, og fuld overgang til den valgte leverandør forventes at kunne findes sted i 1. kvartal 2020.