23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 063-147537
Offentliggjort
29.03.2019
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Region Hovedstaden

Drift og vedligehold af klientplatforme samt varemodtagelse og distribution af it-udstyr


Region Hovedstaden

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2019/S 030-067173)

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Erik Lykke
Telefon: +45 23994956
E-mail: erik.lykke@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Drift og vedligehold af klientplatforme samt varemodtagelse og distribution af it-udstyr

Sagsnr.: 19009284
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Hovedstaden ønsker med henblik på den bedst mulige brugeroplevelse at optimere processen fra IT-udstyr indkøbes til det er klar til brug hos slutbrugerne på regionens hospitaler. Som et vigtigt led i denne optimering outsources varemodtagelses- og lagerrelaterede opgaver samt klargøringsaktiviteter, der kan udføres centralt.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/03/2019
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 030-067173

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Indkøb udgår og erstattes af varemodtagelse, så sidste afsnit i sektion II.2.4 revideres til:

Varemodtagelse og distribution af udstyr omfatter:

- Varemodtagelse af IT-udstyrsenheder indkøbt af CIMT,

- Lagerstyring for centralt lager med IT-udstyrsenheder,

- Distribution af klargjort udstyr til hospitalerne.

Der skal varemodtages og distribueres et betydeligt antal enheder. Således blev der i 2018 af CIMT indkøbt ca. 25 000 standardvareenheder (PC, Tablet, Mobile enheder, Mobiltelefoner, Skærme og Printere samt ca. 35 000 tilbehørsenheder (mus, dockingstationer, usb-sticks oma.).

Ved outsourcing forventes op til 15 medarbejdere at blive virksomhedsoverdraget.

Den vejledende tidsplan er revideret:

30.4.2019: Offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse og det samlede udbudsmateriale. Det samlede udbudsmateriale offentliggøres elektronisk og er tilgængeligt via Region Hovedstadens udbudssystem, EU-Supply.

31.5.2019: Tidsfrist for modtagelse af tilbudsgiveres prækvalifikationsanmodning om deltagelse i udbuddet.

15.8.2019: Tilbudsfrist for prækvalificerede tilbudsgivere for udarbejdelse og indlevering af indledende tilbud.

Kontraktindgåelse forventes efter gennemførelse af 2 forhandlingsrunder at kunne finde sted november/december 2019.

Transitionsperioden forventes at starte straks efter kontraktindgåelse, og fuld overgang til den valgte leverandør forventes at kunne findes sted i 1. kvartal 2020.

Send til en kollega

0.078