Fakta om udbudet
Udbyder
SEAS-NVE Holding A/S
Miljøvenligt 50 kV koblingsudstyr
SEAS-NVE Holding A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
25784413
Energivej 33
Haslev
4690
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Kinsbøl Kjær
Telefon: +45 59214218
E-mail: CKK@seas-nve.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.seas-nve.dk
Del II: Genstand
Miljøvenligt 50 kV koblingsudstyr
72,5 kV Gasisoleret koblingsanlæg (GIS) til Næstved transformerstation. Koblingsanlægget er fremstillet af aluminiumskabinetter med en miljøvenlig isolationsgas.
Næstved
50 kV Gasisoleret koblingsanlæg til Næstved transformerstation.
Koblingsanlægget skal være fremstillet af aluminiumskabinetter og være med en miljøvenlig isolationsgas.
– SF6 gas accepteres ikke.
- Beskyttelsesrelæer,
- Evt. udstyr til efterfyldning af gas.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Miljøvenligt 50 kV koblingsudstyr
DK27550835
STREVELINSVEJ 8
Fredericia
Dk-7000
Danmark
Telefon: +45 76201180
E-mail: ole.nielsen@ge.com
Fax: +45 76245430
NUTS-kode: DK0
Del V: Kontrakttildeling
Miljøvenligt 50 kV koblingsudstyr
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://ww.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), glæder følgende friste for indgivelse af klager:
Klager over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har afgivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk