Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=238105&B=TREFOREL
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=238105&B=TREFOREL
Udbyder
Trefor El-net A/S
Vindere
Udbud af rammeaftale på 60/10 kV transformere
(14.11.2019)
Kolektor ETRA d.o.o.
Šlandrova ul.10
SI- 1231 LJUBLJANA-CRNUCE
Rammeaftale på 60/10 kV transformere
Trefor El-net A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
20806397
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
Telefon: +45 26883453
E-mail: jesp@trefor.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://treforelnet.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/332491
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på 60/10 kV transformere
TREFOR El-net A/S (idet følgende benævnt ”Ordregiver”) inviterer hermed ansøgere/tilbudsgivere til at deltage i udbudsprocessen vedr. udbud af rammeaftale på levering af 60/10 kV transformere til brug ved distribution af el i Ordregivers forsyningsområde. Nærmere beskrivelse af udbuddets indhold vil fremgå af det offentliggjorte udbudsmateriale såvel som aftalevilkår, der kan læses i aftaleudkastet.
Ordregivers forsyningsområde
TREFOR El-net A/S (idet følgende benævnt ”Ordregiver”) inviterer hermed ansøgere/tilbudsgivere til at deltage i udbudsprocessen vedr. udbud af rammeaftale på levering af 60/10 kV transformere til brug ved distribution af el i Ordregivers forsyningsområde. Nærmere beskrivelse af udbuddets indhold vil fremgå af det offentliggjorte udbudsmateriale såvel som aftalevilkår, der kan læses i aftaleudkastet.
Rammeaftalen indeholder optioner på forlængelse i 3 x 12 måneder.
Der henvises til udbudsbetingelserne.
Ordregiver ønsker at indhente priser på følgende:
— Merpris for temperaturstigningsprøve,
— Merpris for fjernvisning af temperaturmåling 4-20 mA,
— Merpris for Merpris for Uk=6,5%,
— Merpris for gennemføringer af komposit i stedet for brunglaseret porcelæn.
For yderligere information henvises til det samlede udbudsmateriale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ved forudbetaling kræves sikkerhedsstillelse i form af Anfordringsgaranti.
Der henvises til udbudsmaterialet: Udkast - Samhandelsaftale vedr. levering af 60/10 kV transformere, punkt 7.2 - Betaling.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk