23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 193-340945
Offentliggjort
08.10.2014
Udbudstype
Begrænset udbud

Bestilling af materiale

Addresse
https://www.eu-supply.com/slagelse.asp

Anmodning om deltagelse

Til
10.11.2014 Kl. 12:00

Addresse
https://www.eu-supply.com/slagelse.asp

Udbyder

Slagelse Kommune

Opdateringer

Resultat
(10.02.2015)

Servicering af eksisterende automatiske indbrudsalarm anlæg (AIA) og adgangskontrol (ADK) og tilslutning til kontrolcentral:
Den 14.1.2015 er kontrakten blandt 5 modtagne tilbud blevet tildelt:
Lindpro A/S
Fabriksparken 58
Glostrup 2600
Mail: lindpro@lindpro.dk
Telefon: +45 70101617
Internet: www.lindpro.dk
Kontraktens endelige samlede værdi: 4.500.000 kr. eksklusive moms.
Der er tale om en 4-årig kontrakt.
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Vagtydelse, herunder AP kørsel:
Den 14.1.2015 er kontrakten blandt 3 modtagne tilbud blevet tildelt:
HH vagt A/S
Odinsvej 23
Holbæk 4300
Mail: kim@hhvagt.dk
Telefon: +45 59451407
Internet: www.hhvagt.dk
Kontraktens endelige samlede værdi: 1.000.000 kr. eksklusive moms.
Der er tale om en 4-årig kontrakt.
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.

Service på automatisk indbrudsalarm anlæg (AIA), automatisk dørkontrol (ADK), kontrolcentral og vagt (Resultat)


Slagelse Kommune

Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Slagelse Kommune
Rådhuspladsen 11
Att: Louise Frændemark
4200 Slagelse
DANMARK
Telefon: +45 58573011
Mailadresse: louif@slagelse.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.slagelse.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://www.eu-supply.com/slagelse.asp

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed



I.3)

Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester



I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

330-2014-5945 - Begrænset udbud af service på automatisk indbrudsalarm anlæg (AIA), automatisk dørkontrol (ADK), kontrolcentral og vagt.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Slagelse Kommune.

NUTS-kode DK022


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftale med flere aktører
største antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 2

Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2

Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 4 000 000 DKK


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Delaftale 1: Servicering og vedligehold af eksisterende automatiske indbrudsalarm anlæg (AIA) og adgangskontrol (ADK), tilslutning til kontrolcentral og elektromekaniske låse. Servicering og vedligehold af ADK anlæg, omfatter ADK integreret i AIA anlæggene specificeret som S18 (ATS) og decentrale SALTO adgangskontrol installationer. Servicering og vedligehold af elektromekaniske låse omfatter elektromekaniske låse i forbindelse med eksisterende ADK anlæg. Kontrolcentral. Delaftalen vedrører ca. 130 AIA anlæg, specificerede lister fremsendes til prækvalificerede virksomheder.
Delaftale 2: Vagtydelse, herunder AP kørsel på eksisterende anlægsadresser, rundering, fastvagt samt afdækning i forbindelse med skader. Der vil i forbindelse med prækvalifikationen, blive prækvalificeret 5 tilbudsgivere til hver delaftale. Den samme tilbudsgiver kan godt være prækvalificeret til begge delaftaler. Det er ikke et krav, at der ansøges om prækvalifikation på begge aftaler.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


50710000, 31625300, 50711000, 50712000, 72591000, 79713000


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja



II.1.8)

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Option på forlængelse 2 x 12 måneder.
Delaftale 1: Servicering og vedligehold af eksisterende automatiske indbrudsalarm anlæg (AIA) og adgangskontrol (ADK), tilslutning til kontrolcentral og elektromekaniske låse. Servicering og vedligehold af ADK anlæg, omfatter ADK integreret i AIA anlæggene specificeret som S18 (ATS) og decentrale SALTO adgangskontrol installationer. Servicering og vedligehold af elektromekaniske låse omfatter elektromekaniske låse i forbindelse med eksisterende ADK anlæg. Kontrolcentral. Delaftalen vedrører ca. 130 AIA anlæg, specificerede lister fremsendes til prækvalificerede virksomheder.
Delaftale 2: Vagtydelse, herunder AP kørsel på eksisterende anlægsadresser, rundering, fastvagt samt afdækning i forbindelse med skader. Der vil i forbindelse med prækvalifikationen, blive prækvalificeret 5 tilbudsgivere til hver delaftale. Den samme tilbudsgiver kan godt være prækvalificeret til begge delaftaler. Det er ikke et krav, at der ansøges om prækvalifikation på begge aftaler.



II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Option på forlængelse 2x12 måneder



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)



Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Service AIA, ADK samt kontrolcentral

1)

Kort beskrivelse

Servicering og vedligehold af eksisterende automatiske indbrudsalarm anlæg (AIA) og adgangskontrol (ADK), tilslutning til kontrolcentral og elektromekaniske låse.
Servicering og vedligehold af ADK anlæg, omfatter ADK integreret i AIA anlæggene specificeret som S18 (ATS) og decentrale SALTO adgangskontrol installationer.
Servicering og vedligehold af elektromekaniske låse omfatter elektromekaniske låse i forbindelse med eksisterende ADK anlæg.
Alle anlæg er tilsluttet en godkendt kontrolcentral.
Delaftalen vedrører ca. 130 AIA anlæg, specificerede lister fremsendes til prækvalificerede virksomheder.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


50710000, 31625300, 50711000, 50712000, 72591000, 79713000


3)

Mængde eller omfang

130 AIA anlæg.



4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Vagtydelse

1)

Kort beskrivelse

Delaftale 2:
Vagtydelse, herunder AP kørsel på eksisterende anlægsadresser, rundering, fastvagt samt afdækning i forbindelse med skader i Slagelse Kommune.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


50710000, 31625300, 50711000, 50712000, 79713000


3)

Mængde eller omfang


4)

Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse


5)

Yderligere oplysninger om delaftaler


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

I Slagelse Kommune er vedtaget kædeansvar.
Det betyder at tilbudsgiver hæfter for eventuelle underleverandørers opfyldelse af kontrakten/rammeaftalen.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Fremgår af udbudsmaterialet herunder kontraktudkast



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Det skal oplyses om tilbudsgiver bruger underleverandører.
Ved tilbud fra konsortie skal oplysninger i forbindelse med prækvalifikation gives for smatlige deltagere i konsortiet og prækvalifikationsmaterialets bilag 6 skal udfyldes.



III.1.4)

Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997). Fortrykt formular er vedlagt som bilag 5 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 5 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 000 000 DKK for tings- og personskader pr. år og vagtfirmaer skal endvidere have etableret dækning for nøgler.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, angives virksomhedens egenkapital de seneste 3 afsluttede regnskabsår i millioner DKK. Fortrykt formular i bilag 4.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, angives virksomhedens omsætning de seneste 3 afsluttede regnskabsår i millioner DKK. Fortrykt formular i bilag 4.



III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Fortrykt prækvalifikationsanmodning fortrykt i bilag 2, med maksimalt 5 siders begrundelse for ansøgning.
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Fortrykt i bilag 3.
Oplysning om uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer hos de medarbejdere, der hos tilbudsgiveren er ansvarlige for udførelsen af tjenesteydelserne eller arbejdet. CV erne skal vise medarbejdernes uddannelsesmæssige baggrund og faglige kvalifikationer belyst med relevant erfaring inden for de aktivitetsområder rammeaftalen vedrører. Det accepteres, hvis tilbudsgivers tekniske og faglige formåen bygger på erfaring fra tidligere ansættelser, når information herom vedlægges. CV må maksimalt fylde 4 sider.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
Særlig dokumentation delaftale 1.
Dokumentation af firmaets kvalitetssikringsprogram i forbindelse med installation og servicering af automatiske indbrudsalarm anlæg (AIA)
Dokumentation for certificering efter F&P s regler. Evt. underleverandør skal ligeledes være certificeret. (ISO 9001 eller tilsvarende)
Særlig dokumentation delaftale 2.
Dokumentation for at tilbudsgiver er certificeret vagtvirksomhed. (ISO 9001 eller tilsvarende). Evt. underleverandør skal ligeledes være certificeret.
Dokumentation for at tilbudsgiver er godkendt af rigspolitiet til vagtvirksomhed. Eventuel underleverandør skal ligeledes være godkendt.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Mindst 3 års erfaring med tilsvarende opgaver.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej



III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: ja



Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Begrænset



IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage

Forventet antal økonomiske aktører: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Ordregiver udvælger de 5 tilbudsgivere som vurderes bedst egnet til at løse opgaven ud fra de oplysninger som er angivet i ansøgningen. Der vil ved udvælgelsen især blive lagt vægt på erfaringer og referencer med lignende opgaver.
Der vil blive prækvalificeret 5 tilbudsgivere til hver delaftale.



IV.1.3)

Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen


IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:


IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

10.11.2014 - 12:00



IV.3.5)

Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage


IV.3.6)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.7)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud


IV.3.8)

Åbning af bud


Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger


For at modtage yderligere information om dette udbud, inklusiv alle tillæg og/eller klargørelser og for at kunne anmode om klargørelser og/eller svar til dette udbud, skal du registrerer din interesse til dette udbud på den følgende side: https://www.eu-supply.com/slagelse.asp


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk


VI.4.2)

Indgivelse af klager


VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

3.10.2014

Send til en kollega

0.047