Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Kontrakt om indkøb af it-løsning til digital patologi
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Sanne Nørgaard
Telefon: +45 27893095
E-mail: Sanne.Norgaard@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
29290925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Sanne Nørgaard
E-mail: Sanne.Norgaard@rsyd.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
29290941
Niels Bohrsvej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Sanne Nørgaard
E-mail: Sanne.Norgaard@rsyd.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
29290658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Sanne Nørgaard
E-mail: Sanne.Norgaard@rsyd.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Sanne Nørgaard
E-mail: Sanne.Norgaard@rsyd.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Kontrakt om indkøb af it-løsning til digital patologi
Ny it-løsning til billedhåndtering i patologi. Løsningen skal omfatte alle væsentlige funktioner til billed-håndtering for patologien, fra analyse, MDT konference, kvalitetssikring af billeder, konsultationer mm. Endvidere skal løsningen omfatte funktionalitet til Image Life Cykle Løsningen skal anvendes på alle 4 sygehuse og alle 4 patologiafdelinger i Region Syddanmark. Regionen forventer 150 brugere og 100 samtidig brugere, som til sammen producerer 800 000 glas med vævsprøver om året, som i fremtiden skal digitaliseres og analyseres digitalt.
Løsningen skal patientsikkert og brugervenligt understøtte en effektiv klinisk arbejdsgang i patologien og understøtte det sammenhængende patientforløb på tværs af sygehuse, afdelinger og specialer i Region Syddanmark.
Udbuddet omfatter optioner på løsningen til Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland og Region Hovedstaden.
Region Syddanmark
Region Syddanmark ønsker at indgå aftale om anskaffelse, implementering samt service og support af en nyt image management system til billedhåndtering i patologi. Løsningen skal omfatte alle væsentlige funktioner til billedhåndtering for patologen, fra analyse, MDT konference, kvalitetssikring af billeder, konsultationer mm. Endvidere skal løsningen omfatte funktionalitet til Image life cykle management herunder manuel indikation af hvor lang tid billeder skal gemmes. Løsningen skal anvendes på alle 4 sygehuse og alle 4 patologiafdelinger i Region Syddanmark. Regionen forventer 150 brugere og 100 samtidig brugere, som til sammen producerer knap 1 000 000 glas med vævsprøver om året, som i fremtiden skal digitaliseres og analyseres digitalt. Løsningen skal patientsikkert og brugervenligt understøtte en hurtigt og effektiv klinisk arbejdsgang i patologien samt understøtte det sammenhængende patientforløb på tværs af sygehuse, afdelinger og specialer i Region Syddanmark. Udbuddet omfatter optioner på løsningen til landets øvrige 4 regioner: Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland og Region Hovedstaden
Udbuddet indeholder følgende optioner:
1) Option på levering af VNA, arkiv til arkivering af digitale billeder;
2) Optioner på at levere tilsvarende Løsning til Region Midtjylland, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Hovedstaden.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om indkøb af it-løsning til digital patologi
10073251
Blangstedgårdsvej 1
Odense SØ
5220
Danmark
Telefon: +45 45650600
E-mail: gitte.hager@sectra.com
NUTS-kode: DK03
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/