23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 197-478153
Offentliggjort
11.10.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

DR

Offentligt EU-udbud af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter


DR

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
DR
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Tina Edelskov
Telefon: +45 35202270
E-mail: tit@dr.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Medievirksomhed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Medie

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Offentligt EU-udbud af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter

II.1.2) Hoved-CPV-kode
32342000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftale om levering af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32342000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Offentligt udbud af 4-årig rammeaftale om levering af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter. DR planlægger at anskaffe nye højttalere til DR’s decentrale lydstudier da de nuværende ’Dynaudio AIR6’ er ’end of life’. Dette EU-udbud omfatter et initialt samlet rammeindkøb for 900 000 DKK i 2019 samt løbende efterfølgende tilkøb i rammeaftalens løbetid. Af hensyn til vores nuværende installationer skal der sammen med de nye højttalerenheder leveres beslag, som vil gøre det enkelt at skifte højttalerne ud, uden at skulle lave større mekaniske ændringer i vores studier. Udover Dynaudio AIR6, som er ’end of life’, har DR et antal højttalere af typen ’KH 310 A’ fra Neumann. DR ønsker, at den tilbudte højttaler har samme eller tilsvarende egenskaber som denne. Der er registreret ca. 1 000 højttalere i DR. Grundet DR’s nuværende økonomiske situation, ønsker DR ikke at udskifte den komplette portefølje af eksisterende højttalere, men vil i takt med udskiftning sikre så mange reserveenheder som muligt, så det vil være muligt at holde vores faciliteter kørende indtil videre.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Test / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Generel kvalitet / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringstid / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Løbende tilkøb i rammeaftalens løbetid.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 115-281763
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Offentligt EU-udbud af højttalere til DR’s produktionsfaciliteter

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

På grund af DR’s økonomiske situation, er det blevet besluttet at ændre strategi i forhold til udskiftning af eksisterende højttalere i DR’s faciliteter, hvilket ikke er i overensstemmelse med rammerne i det igangværende udbud. Derfor annulleres nærværende udbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: http://naevneneshus.dk/tart-din-klage/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/10/2019

Send til en kollega

0.031