Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://projekttorvet.dk/udbud/729
Udbyder
Fyns Almennyttige Boligselskab
Vindere
Valgt leverandør
(24.04.2020)
Fyns Hvidevare Levering ApS
Agerhatten 27 B, Indg. 4, 1. sal
5220 Odense SØ
Opdateringer
I.3
I stedet for:
www.Projekttorvet.dk
Læses:
www.Projekttorvet.dk - Link: http://projekttorvet.dk/udbud/729
Yderligere oplysninger
I afsnit II.2.4 er der skrevet at forventelige køb er mellem 4 600 og 5 000 stk.
Dette antal skal ændres til "Forventeligt køb mellem 2 000 og 2 500 stk."
Rammeaftale vedr. indkøb af hårde hvidevarer (FAB)
Fyns Almennyttige Boligselskab
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 37830011
Postadresse: Vestre Stationsvej 5
By: Odense C
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Svane
E-mail: js@fabbo.dk
Telefon: +45 63125662
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.https://fabbo.dk
CVR-nummer: 7016 9916
Postadresse: Agerhatten 25
By: Odense SØ
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5220
Land: Danmark
Kontaktperson: Gert Ekkenberg
E-mail: geh@obh-gruppen.dk
Telefon: +45 76784526
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.obh-gruppen.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale vedr. indkøb af hårde hvidevarer (FAB)
Fyns Almennyttige Boligselskab har 100 afdelinger på Fyn med ca. 8 900 lejemål. Ca. 65% af lejemålene er beliggende i Odense Kommune og resten er i Nordfyn, Middelfart, Assens, Fåborg Midtfyn, Svendborg, Nyborg og Kerteminde kommuner. Kontrakten omhandler indgåelse af rammeaftale for servicering og indkøb af hårde hvidevarer til boligforeningens kunder, beboerne i lejemålene. Kontrakten omhandler desuden levering, montering og el-tilslutning af hvidevaren, samt nedtagning og bortskaffelse af gamle hvidevarer (inkl. gældende miljøgebyr).
Fyns Almennyttige Boligselskabs afdelinger i Odense, Nordfyn, Middelfart, Assens, Fåborg-Midtfyn, Svendborg, Nyborg og Kerteminde Kommuner
Fyns Almennyttige Boligselskab har 100 afdelinger på Fyn med ca. 8 900 lejemål. Ca. 65% af lejemålene er beliggende i Odense Kommune og resten er i Nordfyn, Middelfart, Assens, Fåborg Midtfyn, Svendborg, Nyborg og Kerteminde kommuner. Kontrakten omhandler indgåelse af rammeaftale for servicering og indkøb af hårde hvidevarer til boligforeningens kunder, beboerne i lejemålene. Kontrakten omhandler desuden levering, montering og el-tilslutning af hvidevaren, samt nedtagning og bortskaffelse af gamle hvidevarer (inkl. gældende miljøgebyr).
Fyns Almennyttige Boligselskab forventer at købe mellem 4 600 og 5 000 stk. hårde hvidevarer i løbet af den 2 årige rammeaftale.
Option:
- Der er mulighed for forlængelse af rammeaftale med op til 2 år.
Økonomisk og finansiel kapacitet vægtes 30% og teknisk kapacitet vægtes 70%, hvor referencer vægtes 60% af de 70%, beskrivelse vægtes 25% af de 70% og medarbejdere vægtes 15% af de 70%.
Option:
- Der er mulighed for forlængelse af rammeaftale med op til 2 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ved konsortier eller sammenslutning af leverandører skal samtlige nedenfor krævede oplysninger afgives for hver deltager.
Tro og Love erklæring om at:
Tilbudsgiver ikke befinder sig under omstændigheder som anført i udbudsdirektivets art. 45, stk 1 og stk. 2 og derfor udelukket fra at deltage i tilbudsgivningen.
Tilbudsgiver ikke har ubetalt, forfalden gæld på over 100 000 DKK til det offentlige jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om begrænsning af skyldners deltagelse i udbudsforretninger, eller at der er indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om betaling af forfalden gæld til det offentlige.
Underskrevet erklæring med angivelse af de seneste 3 års nettoomsætning samt regnskabsoplysninger for de seneste 3 år med angivelse den samlede bruttoomsætning, resultat og den samlede egenkapital.
Erklæring fra ledelsen om, at der ikke er indtrådt væsentlige negative ændringer i virksomhedens økonomiske forhold siden udgangen af det seneste disponible regnskabsår.
Referenceliste over betydelige leverancer som nærværende udbud af "Hårde Hvidevarer" indenfor de seneste 3 år.
Beskrivelse på max. 1 A4 side af leverandørens håndtering af levering og montering af ordrer i henhold til nærværende udbud inkl. installatør-godkendelser (Tilslutning af hvidevarer for El og VVS).
Konsortier eller sammenslutning af leverandører skal udpege kontaktperson og de enkelte deltagere skal hæfte solidarisk både økonomisk og med hensyn til leveringsforpligtelse.
Byder skal kunne foretage successiv levering af assorterede enheder enkeltvis eller samlet efter udbyders konkrete behov. Levering skal kunne ske dag til dag ved bestilling inden kl. 13:00 på en af udbyder bestemt adresse i boligselskabets afdelinger, direkte i beboernes lejligheder. Præcisering af hhv. formiddags- eller eftermiddagslevering skal aftales med den enkelte beboer direkte, således, at denne har mulighed for at klargøre til levering (f.eks. tømme køle-/fryseskab). Ved levering i etageejendomme skal om nødvendigt stilles 2 mand til opbæring.
Transport til leveringsadresse skal foregå i forsvarlig emballage.
Overholdelse af bygherres arbejdsklausul, vedlagt som bilag.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontrakten forventes at gælde fra 1.3.2020 til 28.2.2022.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk