Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/117742859.aspx
Udbyder
Sønderborg Forsyningsservice A/S
Vindere
Valgt leverandør
(27.02.2020)
PWS Danmark A/S
Skejby Nordlandsvej 305
8200 Århus N
Levering af affaldsbeholdere til Sønderborg Affald (Efterår 2019)
Sønderborg Forsyningsservice A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31875544
Postadresse: Ellegårdvej 8
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK
Postnummer: 6400
Land: Danmark
Kontaktperson: Finn Christensen
E-mail: fnch@sonfor.dk
Telefon: +45 88435353
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/117742859.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://sonfor.dk/
Del II: Genstand
Levering af affaldsbeholdere til Sønderborg Affald (Efterår 2019)
Levering af delte og udelte affaldsbeholdere til Sønderborg Affald A/S.
Sønderborg Kommune
Levering af delte og udelte affaldsbeholdere til Sønderborg Affald A/S.
Ordregiver kan forlænge kontrakten i et vilkårligt antal måneder op til 2 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Finansielle nøgletal i form af egenkapital på minimum 5 000 000 DKK hvert år i de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår;
2) Finansielle nøgletal i form af soliditetsgrad på minimum 10% for det seneste afsluttede og reviderede regnskabsår.
Soliditetsgrad beregnes efter formlen: Egenkapital x 100 / aktiver.
Hvis oplysningerne ikke er til rådighed, fordi virksomheden er ny på markedet, nyetableret eller lignende, angives den dato, hvor virksomheden er etableret, og økonomisk og finansiel kapacitet svarende til mindstekravet skal dokumenteres på anden vis (åbningsbalance eller lignende relevante dokumenter), som vil blive underlagt en konkret vurdering i forhold til, om det er passende dokumentation for en økonomisk og finansiel formåen, der kan sidestilles med de anførte mindstekrav.
Egenkapital på minimum 5 000 000 DKK hvert år i de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår.
Soliditetsgrad på minimum 10% for det seneste afsluttede og reviderede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal oplyse:
1) Referencer vedr. levering og udbringning af beholdere i perioden 2016-2019.
Der kan i ESPD henvises til særskilt dokument, hvor oplysningerne fremgår.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har min. 1 reference i perioden 2016-2019 med levering af lignende affaldsbeholdere til minimum 15 000 husstande.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverene har ikke adgang til overværelse af åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk