Fakta om udbudet
Udbyder
Udenrigsministeriet
Udbuddet vedrører kontrakt om opgradering og vedligeholdelse af udstyr til biometrioptagelse, samt køb af nyt udstyr
Udenrigsministeriet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 43271911
Postadresse: Asiatisk Plads 2
By: København K
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1448
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Honoré Isaksen
E-mail: jepisa@um.dk
Telefon: +45 21673198
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.um.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/357535
CVR-nummer: 36977191
Postadresse: Slotsholmsgade 10
By: København K
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1216
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Honoré Isaksen
E-mail: jepisa@um.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.uim.dk
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1567
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Honoré Isaksen
E-mail: jepisa@um.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Del II: Genstand
Udbuddet vedrører kontrakt om opgradering og vedligeholdelse af udstyr til biometrioptagelse, samt køb af nyt udstyr
Kontrakt om opgradering og vedligeholdelse af udstyr til biometrioptagelse, samt køb og levering af nye stationer og mobile løsninger.
København
Udbuddet omfatter opgradering og vedligeholdelse af biometriudstyr, samt til tilkøb af nyt udstyr.
Det er et fælles udbud i overensstemmelse med udbudslovens § 123.
Med et skriftligt varsel på 3 måneder til udgangen af kontraktperioden kan Kunden kræve kontrakten forlænget på uændrede vilkår med 2 x 1 år for 1 år ad gangen.
Udbuddet er ikke opdelt i delkontrakter, idet det er ordregivers vurdering, at kontrakten ikke hverken strategisk, teknisk eller forretningsmæssigt er egnet til at opdele i særskilte delkontrakter.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om anskaffelse af udstyr til biometrioptagelsesudstyr
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk