23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 014-027928
Offentliggjort
21.01.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Udenrigsministeriet

Udbuddet vedrører kontrakt om opgradering og vedligeholdelse af udstyr til biometrioptagelse, samt køb af nyt udstyr


Udenrigsministeriet

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Udenrigsministeriet
CVR-nummer: 43271911
Postadresse: Asiatisk Plads 2
By: København K
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1448
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Honoré Isaksen
E-mail: jepisa@um.dk
Telefon: +45 21673198

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.um.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/357535

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Udlændinge- og Integrationsministeriet
CVR-nummer: 36977191
Postadresse: Slotsholmsgade 10
By: København K
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1216
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Honoré Isaksen
E-mail: jepisa@um.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.uim.dk

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Rigspolitiet
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1567
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Honoré Isaksen
E-mail: jepisa@um.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.politi.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Udenrigsminiseriet/Udlændinge- og Integrationsministeriet: Generelle offentlige tjenester. Rigspolitiet: Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbuddet vedrører kontrakt om opgradering og vedligeholdelse af udstyr til biometrioptagelse, samt køb af nyt udstyr

Sagsnr.: 2017 - 31182
II.1.2) Hoved-CPV-kode
38650000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kontrakt om opgradering og vedligeholdelse af udstyr til biometrioptagelse, samt køb og levering af nye stationer og mobile løsninger.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38650000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

København

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter opgradering og vedligeholdelse af biometriudstyr, samt til tilkøb af nyt udstyr.

Det er et fælles udbud i overensstemmelse med udbudslovens § 123.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Metode og proces / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Vedligeholdelse og servicemål / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kontraktuelle vilkår / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 20 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Med et skriftligt varsel på 3 måneder til udgangen af kontraktperioden kan Kunden kræve kontrakten forlænget på uændrede vilkår med 2 x 1 år for 1 år ad gangen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet er ikke opdelt i delkontrakter, idet det er ordregivers vurdering, at kontrakten ikke hverken strategisk, teknisk eller forretningsmæssigt er egnet til at opdele i særskilte delkontrakter.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 194-470788
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Kontrakt om anskaffelse af udstyr til biometrioptagelsesudstyr

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/01/2020

Send til en kollega

0.047