Fakta om udbudet
Udbyder
Rigspolitiet
Rammeaftale om levering af support, vedligehold og udvikling af Politiets SAP-system (POLPAI)
Rigspolitiet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK
Postnummer: 1780
Land: Danmark
Kontaktperson: Michelle Sigersted Andersen
E-mail: MAN068@POLITI.DK
Telefon: +45 45156565
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/324819
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af support, vedligehold og udvikling af Politiets SAP-system (POLPAI)
Rigspolitiet udbyder hermed rammeaftale om levering af support, vedligehold og udvikling af politiets SAP system (POLPAI) med tilhørende integrationer til 3. parts applikationer.
De efterspurgte ydelser er indenfor:
— Support (incidents og servicerequests) af SAP-system,
— Vedligehold (Request for Change — RFC) af SAP-system, og
— Udvikling (Projekter) af SAP-system.
Udbuddet består af 2 forretningsområder, HR og Platform.
Forretningsområdet HR vedrører således support-, vedligeholdelses- og udviklingsopgaver relateret til følgende SAP HCM områder/moduler:
CATS, OM, PA, PT, LSO, kompetence-styring, PD (MUS/LUS), E-rekruttering, SAP CO, SAP Record/Case
Management og tilhørende portal funktioner, POLPAI/SLS (Politiets og Anklagemyndighedens lønløsning), SLS Løntjek (Politiets og Anklagemyndighedens lønkontrol), SLS FRAV (Politiets og Anklagemyndighedens fraværsoplysninger til Staten), NemRefusion (Politiets og Anklagemyndighedens refusionsløsning) og interfaces til POLVAGT (Politiets tjenesteplanlægningsløsning) add on til POLPAI, der kører i eget spor, hvad angår support, vedligehold og udvikling.
Forretningsområdet Platform består af support, vedligehold og udvikling inden for følgende områder/moduler: SAP ECC 6.0 EHP 7.0, SAP Netviewer 7.4, SAP Solution Manager, autorisationer/roller, transporter, governance, SAP Portal/Java/ABAP, ESS/MSS, Webdynpro, Adobe Interactive Forms, SAP BW/BI/BO og SAP API.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af support, vedligehold og udvikling af Politiets SAP-system (POLPAI)
CVR-nummer: DK25057732
Postadresse: Lyngbyvej 2
By: København Ø
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: npe@gavdi.com
Telefon: +45 51432775
Fax: +45 33912928
Internetadresse: http://gavdi.com/
Del VI: Supplerende oplysninger
I forhold til punkt II.1.7) og V.2.4) kontraktens samlede værdi, så er den angivende værdi en betegnelse for den samlede evalueringstekniske pris og således ikke udtryk for den maksimale kontraktsværdi. Henset til, at der under kontrakten kan aftages et variabelt antal timer sammenholdt med, at ordregivers operationelle behov over 4 år er vanskeligt at anslå, vil den potentielle værdi af kontrakten fortsat kunne blive 40 000 000 som anført i udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.5 og II.2.6).
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk