Fakta om udbudet
Udbyder
Frederiksberg Kommune
Udbud af drift, support og vedligehold af Frederiksberg kommunes IT miljø
Frederiksberg Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 11259979
Postadresse: Frederiksberg Rådhus
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Marcher
E-mail: loma12@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982052
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ceaffc3d-8a79-4902-9997-9c4d0bde7698/homepage
Del II: Genstand
Udbud af drift, support og vedligehold af Frederiksberg kommunes IT miljø
Frederiksberg kommune planlægger at udbyde drift, support og vedligehold af kommunens it-miljø, som omfatter ca. 5 500 it-brugere og mere end 300 servere samt netværk på og imellem kommunens lokationer. Udbuddet afvikles som udbud med forhandling og forventes offentliggjort primo december 2020 med forventet aftaleunderskrift i juni 2021.
Der inviteres til markedsdialog, se nærmere om dette nedenunder i II.2.4.
Frederiksberg Kommune
Frederiksberg kommune planlægger at udbyde drift, support og vedligehold af kommunens it-miljø, som omfatter ca. 5 500 it-brugere og mere end 300 servere samt netværk på og imellem kommunens lokationer. It-drift og -support håndteres for nuværende af kommunens eget it-personale. Det endelige omfang af udbuddet er ikke afgjort, hvorfor en markedsdialog, som der inviteres til længere nede i teksten, kan få indflydelse på de elementer, der vil indgå i udbuddet. Målet er at udbyde en aftale, som vil skabe det bedst mulige grundlag for en stabil og sikker it-drift for kommunens brugere, men også understøtte en dynamisk og effektiv udvikling af kommunens services til sine borgere.
Invitation til markedsdialog:
Som led i forberedelserne til at gennemføre udbuddet inviteres potentielle tilbudsgivere til en markedsdialog, hvor Frederiksberg Kommune vil forsøge at få belyst en række aspekter i forhold til udbuddet. Frederiksberg Kommune opfordrer hermed til at deltage i denne markedsdialog, som planlægges gennemført på følgende måde:
De virksomheder der ønsker at deltage inviteres til et infomøde på Frederiksberg Rådhus (alternativt online, hvis dette er nødvendigt ift. situationen omkring Corona). Efterfølgende bedes de interesserede besvare en række udleverede spørgsmål skriftligt, hvorefter Frederiksberg Kommune om nødvendigt vil kontakte en eller flere for uddybning af svar.
Mødet er planlagt til afholdelse mandag den 20. april 2020 kl. 13.00 – 14.00 på Frederiksberg Rådhus (eller online).
De bedes senest onsdag den 15. april 2020 meddele, hvorvidt De ønsker at bidrage til markedsdialogen og deltage i infomødet. Tilmelding til infomødet sker på mailadressen loma12@frederiksberg.dk Eventuelle spørgsmål til ovenstående sendes til samme mailadresse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger