Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Biofos A/S
Vindere
Valgt leverandør
(29.06.2020)
Krüger A/S
Gladsaxevej 363
2860 Søborg
Rammeaftale af reservedele (skrabere, kæder og tilbehør)
Biofos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 25601920
Postadresse: Refshalevej 250
By: København K
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 1432
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Gehring Krogh
E-mail: cgk@biofos.dk
Telefon: +45 32685615
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/126816964.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af reservedele (skrabere, kæder og tilbehør)
Dette udbud vedrører rammeaftale på reservedele, som skal benyttes til renovering af tanke. Reservedelene omfatter skabere, kæder og tilbehør til skraberudrustning i primærtanke (forklaringstanke) på Renseanlæg Lynetten og sekundærtanke (efterklaringstanke) på Renseanlæg Lynetten og Renseanlæg Damhusåen.
Tryk her https://permalink.mercell.com/126816964.aspx
En reservedel i indeværende aftale er defineret som en direkte erstatning af den nuværende del. Alle reservedele skal være CE-mærket efter maskindirektivet (Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2006/42/EF af 17. maj 2006 om maskiner og om ændring af direktiv 95/16/EF). Alle reservedele skal leve op til kravene for de standarder, som er nævnt i indeværende aftale, og det er leverandørens ansvar at dokumentere, at reservedelene lever op til disse krav.
2 gange 12 måneder.
Ved udvælgelsen blandt de konditionsmæssige samt økonomisk og teknisk egnede ansøgere vil ordregiver vælge de ansøgere, som samlet set vurderes at have den bedste og mest relevante tekniske erfaring ud fra ansøgerens referencer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven:
- Grunde vedr. straffedomme
- Grunde vedr. betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger
- Grunde vedr. insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.
Dokumentation for dette skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i tilbudsgivers hjemland. For danske tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Dokumentationen må ikke være udstedt tidligere end 6 måneder før tilbudsfristen.
Som dokumentation for ansøgers økonomiske kapacitet skal ansøger angive:
- Ansøgers egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Minimumskrav: Ansøgers egenkapital i seneste 3 afsluttede regnskabsår skal være positiv.
Som dokumentation for ansøgers tekniske kapacitet skal ansøger angive:
Referenceliste med beskrivelse af tilsvarende eller lignende leverancer, som ansøgeren har udført i løbet af de sidste 3 år, maksimalt 5 referencer. Ordregiver ser gerne, at beskrivelsen indeholder følgende:
a) Kundens navn, adresse, telefonnummer og kontaktperson
b) Dato for opgavens udførelse
c) Kort beskrivelse af opgaven og dens omfang.
Såfremt opgaven ikke er afsluttet, bedes det angivet, hvilken del af opgaven, der er udført.
Minimumskrav: Ansøgers referencer skal omfatte tilsvarende opgaver, hvilket skal forstås som lignende reservedele anvendt i spildevandsmiljø.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk