23948sdkhjf

Audientes vil prøve sig af i Europa

Efter de seneste års asiatiske lanceringer vil Audientes nu forsøge sig på de europæiske markeder

Audientes prøver sig af med lidt af hvert for tiden, og fremover kommer det måske også til at foregå væsentligt længere vestpå, end det hidtil har været tilfældet.

Høre-virksomheden har hidtil kun gjort sig på det indiske marked, og senest har Steen Thygesen kunnet fortælle, at de agtede at søge nye partnerskaber i blandt andet Kina og Japan.

Men også i Danmark og det øvrige Europa kan Audientes være på vej til at lancere sine produkter, fortæller han til Electronic Supply.

- Vi vil gerne investere i marketing i Europa og være aktivt til stede på de europæiske markeder, siger Steen Thygesen og uddyber, at det er deres Companion-høreløsning, som de satser på at få ud på de europæiske markeder.

Direktøren fortæller, at netop Companion vil være aktuel for de europæiske markeder, fordi produktet betragtes som forbrugerelektronik. Dermed kan det sælges uden de medicinske godkendelser, der ellers er forbundet med deciderede høreapparater og som tager lang tid at indhente.

Han siger videre, at der allerede er en smule e-handel med produktet her i Europa, men med de nye investeringer i onlinemarkedsføring er håbet, at salget kan vokse.

For at finde likviderne til den øgede marketingindsats kræver det dog, at Audientes kommer i mål med den kapitalrejsning, som Steen Thygesen tidligere har fortalt om.

De planer kan du læse om her, hvor direktøren ligeledes åbner op for, at det i modsat tilfælde kan blive nødvendigt at sælge virksomheden.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.048