23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply
Annonce
Annonce

Flere melder om underskud i elektronikbranchen

En brancheanalyse af den danske elektronikindustri viser, at antallet af virksomheder med røde tal på bundlinjen er vokset. Det går dog godt for de langt de fleste.
Annonce

Erhvervsbladet har foretaget en brancheanalyse af 346 danske elektronikvirksomheder, og her er konklusionen, at 90 af de adspurgte har haft et underskud i det seneste regnskabsår. Dette tal er otte flere end året før, skriver avisen.

Chefanalytiker John Mikkelsen fra Experian, der har gennemført analysen, konkluderer over for Erhvervsbladet, at han ikke er imponeret af elektronikbranchen. 26,2 procent af elektronikvirksomhederne har underskud, mens tallet ligger på 24,1 procent i alle brancher.

Annonce

Læs hele artiklen i Erhvervsbladet –

http://www.erhvervsbladet.dk

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.032|