23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Topsil løser dyr reklamatiossag

Med en ny aftale bliver levering af siliciumskiver genoptaget.

Topsil og den berørte kunde i kundereklamationssagen har tirsdag indgået aftale, der betyder, at kundens minimumskøbsforpligtigelser i den eksisterende langtidskontrakt fordeles over 2015 og 2016 i stedet for et år. Den forlængede kontrakt understøtter dermed en langsommere opstartsfase. Det oplyser Topsil i en selskabsmeddelelse.

Læs også: Kundereklamation præger stadig Topsil-regnskab

Med aftalen har kunden godkendt, at Topsil påbegynder såvel genlevering af erstatningsskiver, samt nysalg. Topsil forventer at kunne levere de første siliciumskiver til kunden i løbet af første halvår 2015.

Kundereklamationen var skyld i, at Topsil måtte nedjustere forventningerne til seneste regnskab.

Læs også: Topsil nedjusterer efter kundereklamation
BREAKING
{{ article.headline }}
0.096