23948sdkhjf

Udvikling for millioner giver DPA markante nyheder

Udviklingsstrategi. To af de fire produktlinjer hos den danske mikrofonproducent skal fremvise store nyheder - hvert år.
Produktudvikling er i højsædet hos DPA Microphones. Mikrofonproducenten, som har produktion i Asnæs og hovedsæde i Allerød,

Strategien indebærer, at der hvert år skal komme opsigtsvækkende nyheder fra to af firmaets fire produktlinjer plus mindre nyheder fra de to andre linjer.

- Året efter skifter det rundt mellem produktlinjerne. Vi har en meget aggressiv produktudviklingsstrategi, og det gør, at man kan få meget mere pr-omtale. Vi har en masse at kommunikere om, og der sker meget mere på internettet, når man har nye produkter. Det trækker enormt meget, siger Christian Poulsen, administrerende direktør hos mikrofonproducenten, til finans.dk.

Til at finansiere udviklingen skyder DPA Microphones et sted mellem otte og 10 procent af den årlige omsætning, der ligger på et trecifret millionbeløb, i udviklingsarbejdet.
Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08