23948sdkhjf

Turn-around strategi er blevet til et headset: B&O i samarbejde med tech-gigant

B&O og headset-giganten Cisco har slået pjalterne sammen og sender i dag et nyt over-ear headset på gaden. Headsettet er målrettet B2B-segmentet og arbejdspladser, skriver B&O i en pressemeddelelse.

Angiveligt skulle headsettet været optimeret til brug til video-møder fra hjemmearbejdspladsen – et behov der kun er steget i og efter coronapandemien.

Headsettet taler ind i B&Os turn-around strategi, som blev lanceret i foråret 2020. Her var en af fokuspunkterne blandt andet at udvikle udstyr målrettet professionelle og arbejdspladser.

Det skriver finans.dk.

- Vi har nogle efterspurgte evner, og jeg har meget stor tiltro til den her forretningsmodel, for hjemmearbejde er ikke noget, der bare kommer til at gå væk. Vi kan være med til at gøre oplevelsen meget bedre, og de fleste virksomheder har også flere penge, end den private forbruger har, siger Kristian Teär til Finans.dk

 

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.125