23948sdkhjf

Widex vil vinde markedsandele med nyt produkt

Den danske producent af høreapparater, Widex, der har base i Værløse, vil med et nyt produkt generobre de markedsandele virksomheden tabte sidste år.
Widex, der for regnskabsåret 1. maj 2004 til 30. april 2005 , kunne fremvise et årsresultat på godt 320 millioner kroner vil have en større bid af kagen. Virksomhedens resultat er nemlig skrumpet ind sammenlignet med året før, hvor årets resultat endte på godt 348 millioner kroner.

Det er produktet Widex Inteo, der skal generobre de tabte markedsandele og samtidig tage pladsen for Senso Diva.

- Man kan ikke præsentere et nyt high-end produkt hver måned, så indtil man præsenterer et nyt produkt, vil man tabe lidt markedsandel. Vi føler faktisk, at vi går forrest, og det mener vi også, at vi gør denne gang. Så går der noget tid, hvor konkurrenterne kopierer os, siger Tom Westermann, Widex’ salgs- og marketingdirektør til Berlingske Business.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.454