23948sdkhjf

Demant og Philips indtager amerikanske supermarkedshylder

Resultatet af samarbejdet mellem danske Demant og hollandske Philips er nu landet på hylderne i den amerikanske supermarkedskæde Costco. Det skriver Ritzau/Finans ifølge npinvestor.dk.

Det drejer sig om høreapparater, der markedsføres under navnet Philip Hearlink, og som er baseret på samme underliggende teknologi som Oticons Velox S-platform, der er udviklet af Demant.

Philip Hearlink er tiltænkt en række forskellige markeder og salgskanaler, der er mere forbrugerorienterede end de kanaler, der i dag forhandler Demants Oticon-produkter.

Udover apparaterne fra Philips og Demant forhandler Costco desuden produkter fra de andre globale høreapparatsproducenter, ligesom de forhandler deres eget mærke, Kirkland Signature, der leveres af det tidligere Sivantos nu en del af WS Audiology.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141